// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

تعداد بازیکنان Farming Simulator 17 در کمتر از یک ماه از مرز یک میلیون نفر گذشت

تعداد بازیکنان بازی Farming Simulator 17 در کمتر از یک ماه از زمان عرضه خود، از مرز یک میلیون نفر گذشت.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیو جاینت سافتور و فوکس هوم اینتراکتیو، سازنده و ناشر بازی Farming Simulator 17 درجریان یک خبر اعلام کرده‌اند که این بازی در کمتر از یک ماه از عرضه خود، توانسته است بیش از یک میلیون کاربر را به‌خود جذب کند. همچنین در ادامه گفته شده که این رقم دوبرابر نسخه قبلی است که طی دو سال توانسته فقط ۳ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

همچنین نکته جالب دیگر این بازی، این است که Farming Simulator 17 نیمی از فروشش مختص به نسخه رایانه‌های شخصی بوده است و فروش این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان آن‌چنان تعریفی نداشته است. این بازی توانسته بر روی تمامی پلتفرم‌ها در لیست فروش آلمان رتبه اول، در اسکاندیناوی رتبه سوم، در فرانسه رتبه چهارم و در انگلستان رتبه پنجم را از آن خود کند.

توماس فری، کارگردان استودیو جاینت سافتور، در این باره می‌گوید:

واقعا خوشحال هستیم از این که می‌بینیم آخرین ساخته ما که تلاش بسیاری برای آن انجام داده‌ایم توانسته است در کمتر از یک ماه بیش از یک میلیون کاربر را به‌خود جذب کند. بسیار هیجان زده‌ایم که کاربران زیادی به این بازی جذب شده‌اند. همچنین از همکاری خود با استودیو فوکس هوم اینتراکتیو بسیار خرسندیم زیرا در تمامی مراحل پشتیبان ما بودند و از ایده‌ای که داشتیم حمایت کردند تا به‌اینجای کار برسیم و بتوانیم بازی خود را عرضه کنیم.

همچنین سدریچ لاگاریگ، رئیس استودیو فوکس هوم اینتراکتیو در این باره می‌گوید:

مجموعه شبیه‌ساز کشاورزی همیشه مخاطبین خود را داشته است ولی نسخه هفدهم بازی، تجربه‌ای جدید و تازه را برای مخاطبین به‌ارمغان آورده است. این بازی دقیقا آن‌ چیزی است که کاربران از آن انتظار دارند. در حال حاضر تمامی کاربران و بازیکنان این بازی از بهبودها و تغییراتی که این نسخه به‌خود دیده است، بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. همچنین کاربران تازه وارد به‌دنیای بازی شاهد یک بازی اعتیاد آور واقع گرایانه و ارزشمند هستند. اگر کمی قابلیت‌ها و المان‌های این بازی را با سایر بازی‌های مشابه مقایسه کنند، متوجه برتری Farming Simulator 17 خواهند شد. استودیو جاینت سافتور واقعا در این نسخه خدما بزرگی انجام داد و خوشحالیم که پنج سال است با این استودیو در حال همکاری هستیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده