// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

فیل اسپنسر: دوست دارم ماریو را بر روی ایکس‌ باکس ببینم

فیل اسپنسر عقیده دارد نینتندو بهترین بازی‌های انحصاری را در اختیار دارد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس، در جریان جدیدترین مصاحبه خود از علاقه خود به بازی و شخصیت ماریو صحبت کرده و اعلام کرده که نینتندو بازی‌های انحصاری خوبی را در اختیار داشته دوست دارد در آینده، شاهد عرضه شدن بازی ماریو برای ایکس‌باکس باشد. در گذشته نیز شاهد همکاری‌هایی بین نینتندو و مایکروسافت بوده‌ایم. در آن زمان بازی Minecraft برای کنسول نینتندو Wii U به‌عرضه درآمد. فیل اسپنسر در این باره می‌گوید:

نینتندو بهترین بازی‌های انحصاری را در اختیار دارد. بازی‌هایی که حس نوستالوژیکی برای تمامی کسانی که بازی‌های این کمپانی را بازی کرده‌اند بوجود می‌آورد. چقدر خوب می‌شود بعضی از آن‌ها را بر روی ایکس‌باکس نیز ببینیم.

شاید عرضه بازی انحصاری مثل ماینکرفت برروی کنسول رقیب سوال برانگیز باشد ولی فیل‌اسپنسر در جریان عرضه این بازی اعلام کرده بود که از همکاری با نینتندو بسیار خوشحال بوده و امیدوار است در آینده شاهد همکاری‌های بیشتری بین این دو کمپانی باشد و حال نیز، شاهد صحبت‌های دوباره اسپنسر حول این موضوع هستیم. وی در ادامه صحبت‌های خود گفت:

همکاری با نینتندو واقعا عالی است. زیرا همکاری بیشتر، رابطه کاری قوی‌تری را به همراه دارد. اگر سود و سهام آن موقع را در راه دیگری بگذاریم، باز دوست دارم شاهد این‌چنین همکاری باشیم. اگر فرصت دوباره‌ای در آینده برای همکاری داشته باشیم، دوست دارم شاهد بازی Super Mario Smash Bros بر روی ایکس‌باکس باشم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده