نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

پیتر مولینیو از علاقه خود به ساخت Fable 4 می‌گوید

پیتر مولینیو اخیرا از علاقه خود به ساخت Fable 4 گفته است.

پیتر مولینیو، یکی از خلاق‌ترین بازیساز‌هایی است که آثاری چون Black and White و Fable را خلق کرده است. وی اخیرا مصاحبه‌ای با سایت OXM داشته و در آن پیرامون موضوع‌های مختلفی صحبت کرده است. مولینیو در بخشی از صحبت‌های خود گفت که دوست دارد روزی بازی Fable 4 را بسازد:

اینکه Fable 4 ساخته نمی‌شود واقعا برایم آزاردهنده است. من علاقه بسیار زیادی دارم که بتوانم این بازی را بسازم. برای عملی شدن این پروژه باید همه اعضای سازنده نسخه‌های پیشین را دوباره کنار هم جمع کنم.

مولینیو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که وی و اعضای تیمش هر از گاهی باعث ناراحت شدن مایکروسافت شده‌اند:

ما انگلیسی‌ها معمولا یک حس شوخ‌طبعی خاص داریم که شاید خیلی‌ها نتوانند آن را درک کنند. ما بازی‌هایمان را نیز مبتنی بر همین خصوصیات خودمان ساخته و در آن از مواردی استفاده می‌کنیم که شاید در فرهنگ‌های دیگر جایی نداشته باشد. به همین دلیل هم مایکروسافت گاهی از ما ناراحت می‌شد!

پس از اینکه مایکروسافت امسال استودیو لاین‌هد، سازنده بازی Fable، را برای همیشه تعطیل کرد، آینده این سری در هاله‌ای از ابهام است. مولینیو هم که در سال ۲۰۱۲ از لاین‌هد جدا شده بود، فعلا در استودیو تازه‌تاسیس خود یعنی 22 Cans فعالیت کرده و چندی پیش هم بازی The Trail را برای پلتفرم موبایل عرضه کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده