نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

ناشر Homefront: The Revolution از فروش نا‌امید کننده بازی می‌گوید

دیپ سیلور، ناشر بازی Homefront: The Revolution، اخیرا توضیحاتی در مورد میزان فروش این بازی ارائه کرده است.

نسخه اول Homefront یک بازی متوسط بود که توسط کمپانی THQ منتشر شد. پس از ورشکستگی این کمپانی و همچنین مشکلات مالی استودیو کرایتک، سازنده بازی، امتیاز این اثر توسط دیپ سیلور خریداری و وظیفه ساخت نسخه جدید آن با نام Homefront: The Revolution به استودیو تازه‌تاسیس دم‌باستر واگذار شد. با این حال این نسخه جدید از هر نظر بازی بسیار ضعیفی بود که نمره‌های بسیار پایینی هم کسب کرد.

حال پال نیکولز، مدیر مالی و بازاریابی دیپ سیلور، توضیحاتی در مورد Homefront: The Revolution ارائه کرده است. وی در ابتدا گفت:

ما درس‌های زیادی از بازی Homefront: The Revolution یاد گرفتیم. این بازی به ما یاد داد که کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند روی فروش یک بازی تاثیرگذار باشد. به نظرم اگر زمان بیش‌تری صرف ساخت Homefront: The Revolution می‌شد، قطعا نتیجه کار بهتر می‌شد. همچنین زمان عرضه بازی هم یکی دیگر از عواملی بود که باعث شد فروش این بازی ناامید کننده باشند.

البته نیکولز استودیو دم‌باستر را مقصر کیفیت بازی ندانسته و از آن‌ها تمجید کرده است:

به نظر من دم‌باستر تلاش زیاد و ستودنی برای ساخت Homefront: The Revolution انجام داد و مخصوصا اقدامات آن‌ها در رابطه با عرضه آپدیت‌ها و پچ‌های مختلف پس از انتشار بازی، بسیار قابل تقدیر است. به طوریکه اکنون طرفداران بازخورد‌های مثبت‌تری در مقایسه با زمان عرضه بازی ارائه می‌دهند و این نشان می‌دهد که سازنده بازی، در صورتی که وقت بیش‌تری برای ساخت آن داشت، می‌توانست یک بازی بهتر روانه بازار کند.

پس می‌توانم بگویم که این بازی به ما یاد داد که باید دقت بسیار زیادی به کیفیت داشته و از آن مهم‌تر برای عرضه یک بازی عجله نکنیم.

Homefront: The Revolution در بررسی زومجی هم نمره بسیار ضعیف ۳ را دریافت کرد. رضا حاج محمدی در نقد خود نوشت:

شاید در دنیای آلترناتیو دیگری که ناشرها و بازیسازها مفهوم «محتوای کمتر اما بهتر» را درک می‌کردند و به خلاقیت اهمیت می‌دادند، «هوم‌فرانت: انقلاب» بازی فوق‌العاده‌ای از آب درمی‌آمد، اما مشکل این است که ما در این دنیا هستیم و در این دنیا «انقلاب» حتی برای یک دقیقه هم امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد تا ما را قبل از معرفی یکی از «بدترین بازی‌های نسل هشتم» به شک بیاندازد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده