نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

پشتیبانی از ماد به بازی Saints Row 4 اضافه شد

پس از گذشت سه سال از عرضه Saints Row 4، این بازی از این پس رسما از ماد پشتیبانی می‌کند.

ساخت و عرضه ماد برای بازی‌های پی‌سی از گذشته رواج داشته است. با این حال الان مدتی است که سازندگان بازی‌ها و ناشران رسما پشتیبانی از ماد را به بازی‌هایشان اضافه می‌کنند تا ماد‌ساز‌ها هم بتوانند راحت‌تر ماد‌های خود را ساخته و عرضه کنند و کاربران هم بدون دغدغه استفاده از نرم‌افزار‌ها یا روش‌های جانبی، بتوانند از ماد‌ها استفاده کنند. حال استودیو والیشن، سازنده بازی Saints Row 4، پشتیبانی از Steam Workshop را به نسخه پی‌سی بازی اضافه کرده است و از این پس ساخت و نصب ماد‌های این بازی، به مراتب راحت‌تر از همیشه خواهد بود.

با اضافه شدن پشتیبانی رسمی از ماد، می‌توان انتظار داشت که در آینده سلاح‌ها، لباس‌ها و محتویات جالب دیگری از طریق ماد‌ها به بازی اضافه شود. در حال حاضر هم تعداد زیادی ماد برای این بازی در دسترس است که از جالب‌ترین آن‌ها، می‌توان به یک اسلحه آتش‌زن به شکل گیتار اشاره کرد!

دیپ سیلور، ناشر بازی، همچنین در پاسخ به این سوال طرفداران که چرا اضافه کردن پشتیبانی رسمی از ماد به این بازی سه سال طول کشیده گفت:

موانع و چالش‌های زیادی باعث شد تا اضافه کردن پشیتبانی از Steam Workshop به این بازی زمان بر باشد. چرا که بازی از ابتدا با هدف پشتیبانی از ماد‌ها ساخته نشده بود. ولی هم ما و هم استودیو والیشن از این که بالاخره این قالبیت به بازی اضافه شده است، بسیار خوشحال هستیم.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده