نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

اسپنسر: ۶ ترافلاپس تنها نکته ای نیست که اسکورپیو را قدرتمند می کند

فیل اسپنسر اعلام کرد که اسکورپیو ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را بسیار قدرتمند می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی از کنسول بسیار قدرتمند مایکروسافت که با نام رمز پروژه اسکورپیو شناخته می‌شود، در دسترس نیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که این کنسول قدرتی ۶ ترافلاپسی دارد. حال فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، اخیرا مصاحبه‌ای انجام داده و در آن اعلام کرده است که این ۶ ترافلاپس، تنها نکته‌ای نیست که اسکورپیو را به یک کنسول بسیار قدرتمند تبدیل کرده است و اسکورپیو، ویژگی‌های دیگری نیز داد. وی در ادامه سخنان خود، اسکورپیو را به یک ماشین تشبیه کرد و گفت که فاکتورهای مختلفی بر سرعت یک ماشین تاثیر می‌گذارند و این مسئله دقیقا در مورد اسکورپیو نیز صدق می‌کند. وقتی که از اسپنسر سوال شد وی هنگامی که قصد دارد ایکس‌باکس اسکورپیو را بفروشد، چگونه ترافلاپس را به خریدار توضیح می‌دهد، در پاسخ گفت:

من سعی می‌کنم که از توضیح دادن ترافلاپس خودداری کنم. دقیقا مانند یک ماشین، شما نمی‌توانید سرعت ماشین را فقط بر اساس یک المان توضیح دهید. ترافلاپس مانند قدرت اسب بخار یک ماشین است. شما با استفاده از این تشبیه، می‌توانید قدرت اسکورپیو را حدس بزنید. المان‌های مختلفی مانند وزن، نوع موتور و ویژگی‌های دیگری سرعت یک خودرو را تعیین می‌کنند و این مسئله در مورد اسکورپیو نیز صدق می‌کند. ترافلاپس تنها المانی نیست که این کنسول را قدرتمند می‌کند. 

در ادامه هنگامی که از اسپنسر سوال شد که آیا اسکورپیو یک کنسول نسل بعدی است یا یک نسخه بروزرسانی شده از کنسول ایکس‌باکس وان، وی در پاسخ گفت که او اسکورپیو را به عنوان عضوی از خانواده ایکس‌باکس می‌داند. 

کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو قرار است که در فصل تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه شود و هنوز به غیر از یک تریلر کوتاه، اطلاعات بیشتری از آن اعلام نشده است. هنوز قیمت این کنسول مشخص نیست اما تحلیلگران اعتقاد دارند قیمتی بالاتر از ۴۰۰ دلار قطعا به فروش اسکورپیو ضربه خواهد زد. فیل اسپنسر چندی پیش اعلام کرده بود که این کنسول یک کنسول قوی است و قاعدتا قیمت بالاتری نسبت به ایکس‌باکس وان خواهد داشت. 

نظر شما درباره کنسول اسکورپیو چیست؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده