نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

کاهش شدید و بی سابقه بینندگان فصل هفتم سریال The Walking Dead

طبق اطلاعات منتشر شده، میانگین تعداد بیننده فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) با کاهش شدید و بی‌سابقه‌ای همراه بوده است.

۱۷.۰۳ میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم سریال The Walking Dead را از شبکه AMC تماشا کرده‌اند تا پس از قسمت اول فصل پنجم این سریال، دومین قسمت پر بیننده سریال The Walking Dead لقب بگیرد. با این حال، طی هفته‌های اخیر بینندگان فصل هفتم این سریال کاهش چشمگیری داشته است و قسمت پنجم آن کم بیننده‌ترین قسمت این سریال از زمان پخش فصل سوم سریال The Walking Dead در سال ۲۰۱۳، لقب گرفته است. طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی از آمار بینندگان قسمت‌های پخش شده فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر کرده است، قسمت دوم ۱۲.۵ میلیون نفر، قسمت سوم ۱۱.۷ میلیون نفر، قسمت چهارم ۱۱.۴ میلیون نفر و قسمت پنجم را ۱۱ میلیون نفر تماشا کرده‌اند. 

همانطور که انتظار می‌رفت، قسمت آغازین فصل هفتم با توجه به کلیف‌هنگر قسمت پایانی فصل ششم، شروع بسیار قوی داشت و سرانجام شخصیتی که نیگان آن را با چوب بیسبال خاردارش به نام لوسیل به قتل رساند، مشخص شد. با وجود کاهش شدید بیننده‌های فصل هفتم سریال The Walking Dead، این سریال هنوز هم پر بیننده‌ترین سریال تلویزیونی است که در حال پخش است و قسمت پنجم این فصل با ۵.۱ میلیون بیننده بزرگسال، بیشترین آمار تعداد بیننده بزرگسال در روز پخش خود در اختیار داشت. 

Walking Dead

شبکه AMC چندی پیش سریال The Walking Dead را برای فصل هشتم تمدید کرد، پخش فصل هشتم این سریال قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت. گیمپل در مصاحبه اخیر خود از احتمال ساخت نسخه سینمایی این سریال خبر داد. او در پاسخ به سوالی که آیا طرفداران شانس این را خواهند داشت که یک نسخه سینمایی از مجموعه The Walking Dead را در آینده تماشا کنند، گفت:

این سوال همیشه مطرح می‌شود. من مطمئن هستم که به طریقی روزی این اتفاق خواهد افتاد و من فکر می‌کنم که این امر می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد.

در خبری دیگر در رابطه با مجموعه The Walking Dead، استودیو Telltale Games اعلام کرد فصل سوم بازی The Walking Dead که قرار بود ماه جاری عرضه شود، با یک ماه تاخیر و در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) منتشر خواهد شد. نام این فصل A New Frontier است و شخصیت اصلی آن خاویر نام دارد. مرد جوانی که قصد دارد راه خود را در جهانی پر از زامبی پیدا کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده