// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Fruit Ninja Tournament Edition سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد

به تازگی مشخص شده هالفبریک استودیوز در حال کار کردن بر روی بازی جدید Fruit Ninja Tournament Edition است که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

اگر شما نیز از طرفداران بازی Fruit Ninja باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که نسخه‌ی پولی بازی مدتی است که بروزرسانی دریافت نکرده و این در حالیست که نسخه‌ی رایگان بازی به روند بروزرسانی‌های خود ادامه می‌دهد. به همین دلیل نیز تعدادی از طرفداران در توییتر از کمپانی سازنده در مورد بروزرسانی‌های نسخه‌ی پولی بازی پرسیده‌اند که کمپانی نیز این‌گونه به آنان پاسخ داده که در حال کار کردن بر روی یک بروزرسانی هستند:

چرا آخرین بروزرسانی برای نسخه‌ی پولی Fruit Ninja منتشر نشده است؟ از آخرین آپدیت از ماه ژولای چند ماه می‌گذرد، چه خبر است؟

و پاسخ کمپانی به این کاربر:

تیم ما به سختی در حال کار کردن بر روی بروزرسانی‌های این نسخه از بازی است و امیدواریم بتوانیم به زودی آنها را منتشر کنیم.

در این‌که کمپانی در حال کار کردن بر روی بروزرسانی یا نسخه‌ی جدیدی از بازی است و آن را Fruit Ninja Tournament Edition می‌نامد، شکی نیست. از آنجایی که کمپانی اطلاعات محدودی در این باره منتشر کرده، اما این‌چنین گفته و قول داده که این بازی قرار است به عنوان اولین تجربه‌ی این سری باشد که بصورت بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) اجرا می‌شود و این‌که قرار است به سریع‌ترین و آبمیوه‌ای‌ترین تجربه‌ بر روی موبایل تبدیل شود! این بازی قرار است در رویدادی به نام Amazon's Champions of Fire رونمایی و رسما معرفی شود.

در رابطه با این‌که Fruit Ninja Tournament Edition به عنوان یک بازی مجزا منتشر می‌شود یا به شکل بروزرسانی برای نسخه‌ی پولی بازی عرضه خواهد شد، از Halfbrick Studios سوال پرسیده شد و پاسخ این کمپانی به شرح زیر بود:

بازی Fruit Ninja Tournament Edition به عنوان یک بازی کاملا مجزا و جدید عرضه خواهد شد و ما می‌خواهیم به واسطه‌ی تست بتایی که قرار است برای آن برگزار کنیم، کاربران مسیر ساخت بازی و ادامه‌ی آن را برایمان مشخص و روشن کنند. برای ما مهم است که به نیازها و انتظارات طرفداران خود به بهترین شکل پاسخ دهیم و آنها را محقق کنیم. تاکنون نیز توانسته‌ایم طرفداران زیادی را سمت خود جذب کنیم و می‌خواهیم مقیاس آن را بیش از پیش گسترش دهیم. این‌که در آینده چه پیش می‌آید بستگی به نحوه‌ی استقبال و پذیرش بازی در آینده دارد.

به هر حال اگر این بازی قرار باشد بصورت مجزا در این سری منتشر شود، پس باید صبر کرد و دید که تکلیف بروزرسانی‌های نسخه‌ی پولی بازی چه خواهد شد.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده