// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

فیفا ۱۷ را آخر این هفته رایگان روی پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی کنید

الکترونیک آرتز اعلام کرده که می‌‌توانید بازی FIFA 17 را در این آخر هفته به‌صورت رایگان بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی کنید.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی الکترونیک آرتز، ناشر بازی FIFA 17ِ، کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند این آخر هفته فیفا ۱۷ را رایگان بازی کنند. در رویداد رایگان شدن بازی، تمامی قابلیت‌ها نظیر حالت جرنی، کریر مود و بخش آنلاین بازی قابل دسترس است ولی در این میان یک سری محدودیت‌ها نیز وجود دارد.

برای کاربران ایکس‌باکس وان اگر عضو مشترکین EA Access باشند و از ۱۰ ساعت نسخه آزمایشی بازی که قبل از عرضه در اختیار کاربران این سرویس قرار داده شده بود، استفاده کرده باشند، نمی‌توانند از این تجربه رایگان بهره‌مند شوند. سایرین کاربران اما می‌توانند مدتی محدود به تجربه بخش جرنی بازی پرداخته ولی در سایر بخش‌ها بدون محدودیت خاصی به‌بازی کردن بپردازند. در ادامه الکترونیک آرتز اعلام کرده که کاربران ایکس‌باکس وان به مدت ۱۰ ساعت می‌توانند فیفا ۱۷ را در این آخر هفته به‌رایگان تجربه کنند ولی اعلام نشده که آیا کاربران پلی‌استیشن 4 هم چنین محدودیتی دارند یا خیر.

تجربه رایگان فیفا ۱۷ از فردا ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شده و تا ساعت ۱۱:۲۹ دقیقه ۸ آذر در دسترس خواهد بود.

اگر از علاقه‌مندان فیفا ۱۷ بوده ولی بنابردلایلی قادر به‌خرید این بازی نیستید، این بهترین فرصت برای شماست تا بتوانید برای ساعاتی محدود به‌تجربه بازی مورد علاقه خود بپردازید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده