نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

اولین تریلر فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با نام Silence

کمپانی پارامونت سرانجام اولین تریلر جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی به نام سکوت (Silence) را منتشر کرد.

فیلم‌های جدید مارتین اسکورسیزی همیشه فراتر از یک رویداد و اتفاق است و به نظر می‌رسد فیلم جدید او به نام Silence نیز از این قاعده مستثنی نیست. این فیلم درام، تاریخی و حماسی، ماه آینده به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و از آن به عنوان یکی از شانس‌های اصلی جوایز اسکار امسال نام برده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر این فیلم زیبا را تماشا کنید:

|

علاوه بر این، پارامونت نخستین پوستر فیلم Silence را نیز منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Silence movie poster

اندرو گارفیلد، آدام درایور، لیام نیسون، تادانابو آسانو، کیران هایندز، ایسی اوگاتا، یوسوکه کوبوزوکا و یوشی اویدا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Silence حضور دارند و نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام اثر شوساکو اندو، است و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جی کاکس است، وی پیش از این برای نوشتن فیلمنامه دو فیلم دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) و عصر معصومیت (The Age of Innocence) با اسکورسیزی همکاری داشته است.

داستان این فیلم در مورد دو کشیش پرتغالی است که ماموریت دارند سوار یک کشتی شوند و برای پیدا کردن مربی خود راهی کشور مرموز و خطرناک ژاپن در قرن ۱۷ میلادی شوند. اسکورسیزی نزدیک به ۲۵ سال در نظر داشت فیلم Silence را تولید و اکران کند. اسکورسیزی در ابتدا در نظر داشت در اوایل دهه ۹۰ میلادی، پس از ساخت و اکران فیلم رفقای خوب (Goodfellas)، توسعه و ساخت فیلم Silence را آغاز کند، اما ساخت و توسعه این فیلم بارها عقب افتاد و سرانجام در سال ۲۰۰۹ اسکورسیزی ساخت و توسعه مراحل اولیه فیلم را آغاز کرد و اعلام و تایید کرد که فیلم Silence، پروژه بعدی او پس از فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) خواهد بود.

ایروین وینکلر، تهیه کننده فیلم Silence، در مصاحبه‌ای فاش کرد که برای کاهش هزینه‌های تولید این فیلم، مکان‌های ارزان قیمت برای فیلمبرداری پیدا و در نظر گرفته شده است و همچنین حقوق بازیگران و اعضای تیم تولید نیز کاهش یافته است. او در مصاحبه با وب‌سایت ایندی‌وایر می‌گوید:

بودجه فیلم بسیار بالا بود، چرا که اتفاقات فیلم در ژاپن سال ۱۶۷۰ رخ می‌داد. ما خیلی خوش شانس بودیم که تایپه را یافتیم و ما در داخل و بیرون شهر تایپه کشور تایوان، مکان‌های بسیار خوب و عالی برای فیلمبرداری پیدا کردیم. قیمت‌ و هزینه‌ها در این کشور بسیار پایین‌تر بود و ما قادر میساخت که هزینه ساخت فیلم را کاهش دهیم و همینطور تمام بازیگران مثل لیام نیسون و آدام درایور نیز حقوق خود را برای بازی در این فیلم کاهش دادند. من و مارتی نیز برای کار بر روی فیلمی با هزینه پایین‌تر برنامه‌ریزی کردیم. به همین ترتیب هزینه‌ها کاهش یافت. همه ما واقعا تصمیم گرفتیم که برای به تصویر کشیدن این فیلم، از پول خود صرف نظر کنیم، بنابراین هیچ کس دستمزد خود را دریافت نکرد و به همین شکل فیلم Silence ساخته شد.

فیلم Silence به صورت اکران محدود در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) امسال به روی پرده خواهد رفت، اکران گسترده این فیلم در تاریخ نامشخصی در ماه ژانویه ۲۰۱۷ خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده