نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

تاریخ عرضه نسخه دسترسی پیش از موعد بازی Conan Exiles مشخص شد

استودیو فانکام تاریخ دسترسی پیش از موعد بازی Conan Exiles را برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان اعلام کرد.

استودیو Funcom، چند روز پیش تاریخ دسترسی پیش از موعد بازی Conan Exiles را اعلام کرد. بر طبق اعلام این استودیو، بازی Conan Exiles در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ بهمن) به صورت دسترسی پیش از موعد برای کاربران رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

پس از انتشار بازی به صورت دسترسی پیش از موعد، کاربران ایکس‌باکس وان بهار سال آینده می‌توانند نسخه ناتمامی از بازی را تجربه کنند. متاسفانه کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 نمی‌توانند بازی‌ها را به صورت دسترسی پیش از موعد تجربه کنند. جوئل بیلوس، تهیه‌کننده بازی، اخیرا درباره این بازی گفت:

ژانر بازی جدید کونان، جهان‌ باز تلاش برای بقا است. به نظر من تنها دنیایی که می‌تواند استقامت و مهارت شما را به چالش بکشد، دنیای وحشی و کشنده کونان بربر است. Conan Exiles تنها یک بازی سندباکس خالی نیست. این بازی، بازی‌ای است که دارای دنیایی با تاریخچه غنی است که شما باید راز تمدن‌های باستانی را همزمان با ساختن دنیای خود، در آن پیدا کنید.

ابتدا قرار بود این بازی اواخر تابستان سال ۲۰۱۶ به صورت دسترسی پیش از موعد در اختیار کاربران قرار بگیرد اما اواسط تابستان بود که برای بهتر کردن تجربه بازی، Funcom عرضه بازی را به صورت دسترسی پیش از موعد عقب انداخت. اخیرا استودیو فانکام توانست سرمایه بیشتری را برای بازی جمع‌آوری کند و از این نظر در مرحله بسیار پایداری به سر می‌برد و می‌تواند تمرکز خود را به صورت تمام و کمال برروی ساخت بازی بگذارد. 

بازی Conan Exiles یک بازی جهان باز است که با الهام از داستان‌های رابرت ای هاوارد ساخته شده است و تمرکز اصلی بازی برروی بخش چند نفره است. با این حال شما می‌توانید بازی را به صورت تک‌نفره نیز تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده