نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

بخش چندنفره Watch Dogs 2 روی پلی استیشن 4 فعال شد؛ ایکس باکس وان در ساعات آینده

یوبیسافت حالت‌های جدیدی از بخش چندنفره بازی Watch Dogs 2 را فعال کرد.

با اینکه بازی واچ داگز ۲ از لحاظ کیفی سطح خوبی داشت، اما نبود بخش چندنفره وعده داده شده بازی در هنگام عرضه، کمی باعث ناراحتی طرفداران شده بود. با این حال یوبیسافت کم‌کم در حال فعال کردن سرور‌های این بخش است و اعلام کرده که اولین فاز از بخش چندنفره این بازی هم‌اکنون برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس است و کاربران ایکس‌باکس وان نیز طی ساعات آینده به این بخش دسترسی خواهند داشت.

البته بخش چندنفره بازی هنوز هم به صورت ۱۰۰ درصد کامل در اختیار گیمر‌ها قرار نگرفته است و فعلا با رفتن به اپ چندنفره درون بازی، می‌توانید از دوستان خودتان دعوت کنید تا همراه با شما بازی را در حالت Co-Op تجربه کنند یا اینکه دنبال هم‌بازی‌های جدید بگردید. همچنین می‌توانید با هک کردن وارد دنیای بازی دیگر گیمر‌ها شده و در Bounty Hunt‌ها مشارکت داشته باشید. یوبیسافت اعلام کرده در صورتی که سرور‌های بازی دچار مشکل نشوند، به‌زودی بخش چندنفره را به صورت کامل نیز در دسترس قرار خواهد داد و حالت Bounty به صورت کاملا همزمان و بدون نیاز به استفاده از اپ مخصوص، در دسترس خواهد بود و گیمر‌ها می‌توانند یکدیگر را در دنیای بازی ملاقات کرده و ماموریت‌ها را پشت سر بگذارند.

یوبیسافت همچنین همزمان با فعال کردن این حالت‌های چندنفره، آپدیت 1.05 بازی را نیز عرضه کرد که هنوز جزییات دقیقی از آن منتشر نشده و سازنده بازی اعلام کرده که این آپدیت، یک‌سری کرش‌ها و مشکلات مشابه را رفع می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده