نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

حالت Survival بازی Uncharted 4 با انتشار تریلری معرفی شد

ناتی داگ دقایقی پیش با انتشار تریلری از حالت Survival بازی آنچارتد ۴ رونمایی کرد.

طبق اعلام استودیو ناتی‌داگ، بازی Uncharted 4 در ماه دسامبر (۱۱ آذر تا ۱۱ دی) میزبان حالت جدید Survival خواهد بود. سازنده بازی دقایقی پیش این خبر را اعلام و همزمان با آن تریلری هم پیرامون معرفی حالت جدید منتشر کرد که دعوت می‌کنیم ابتدا تریلر را تماشا کنید:

|

ناتی‌داگ همچنین در توضیحات رسمی این حالت گفت:

در این حالت گیمر می‌تواند به همراه دو نفر از دوستانش بازی کند و باید موج‌های دشمنان را از بین ببرد. در این بین باید با دشمنان قدرتمند و همچنین باس‌های مختلفی مبارزه کنید. در این حالت شاهد حضور دشمنان جدید و یک سیستم پیشرفت متفاوت خواهید بود و همچنین تنوع بالایی از سلاح‌ها در اختیار شما است تا لذت بیش‌تری از حالت بقای بازی ببرید.

همچنین وینیت آگاروال، از طراحان بازی، در مورد این حالت گفت:

اگر بخش Co-Op Arena نسخه‌های دوم و سوم را تجربه کرده باشید، حالت Survival دقیقا حس مشابهی برای‌تان ارائه خواهد کرد. البته ما با اینکه از Co-Op Arena برای خلق این حالت الهام گرفته‌ایم، ولی تغییراتی را نیز در گیم‌پلی اعمال کرده‌ایم تا این بخش جذابیت بیش‌تری داشته باشد.

در مجموع هدف شما مبارزه با ۵۰ موج از دشمنان در ۱۰ نقشه مختلف است. از هر ۱۰ موج یک بار هم باید با یک باس بسیار قدرتمند روبرو شوید. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که حالت بقا فقط در مورد کشتن موج‌های مختلفی از دشمنان نیست و ماموریت‌های ویژه‌ای چون جمع آوری آیتم‌های خاص در یک بازه زمانی محدود، دفاع کردن از یک منطقه به خصوص و کشتن دشمنانی که نشانه‌گذاری شده‌اند را هم در آن شاهد خواهید بود. همچنین گاهی قوانین خاصی نیز برای بازی در نظر گرفته می‌شود و مثلا روند بازی به شکلی می‌شود که تنها شلیک به سر یا ضربه زدن با سلاح‌های سرد می‌تواند باعث کشته شدن دشمن شود.

در پایان هم باید به این اشاره کنم که حالت جدید بازی، یک سیستم پیشرفت مخصوص دارد که مثلا با ارتقای سطح‌تان، می‌توانید به سلاح‌های جدید یا بوستر‌های مخصوص حالت Survival دسترسی داشته باشید. به‌علاوه دشمنان همواره سطحی متعادل با شما خواهند داشت تا بازی هرگز بیش از حد آسان یا سخت نشود و در نهایت می‌توانید از بین دو درجه سختی معمولی و دشوار یکی را انتخاب کنید.

حالت بقا هنوز تاریخ عرضه دقیقی نداشته و ناتی‌داگ فقط به ذکر اینکه این حالت در اواسط ماه دسامبر در دسترس خواهد بود، بسنده کرده است. نظر شما در مورد حالت Survival بازی آنچارتد ۴ چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده