// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Albert and Otto

دوست دارید خاطره یکی از بهترین بازی‌های مستقل یعنی Limbo را بعد از چند سال زنده کنید؟ پس با معرفی بازی موبایل Albert and Otto همراه ما باشید.

روزانه تعداد زیادی بازی در سطح جهان منتشر می‌شوند؛ بازی‌های بزرگی که از ناشرانی نظیر یوبیسافت، اکتیویژن، بتسدا و... زاده شده‌اند تا بازی‌های مستقلی همانند Limbo ،Inside و... که در سطح خود سروصدای زیادی به‌پا می‌کنند. اما تنها خاطرات برخی از این بازی‌ها با وجود گذشت زمان در پس ذهن کاربران می‌ماند و هر از گاهی یادشان را زنده می‌کنند. در این بین یک سری از کمپانی‌ها با الهام گرفتن از این بازی‌ها دست به ساخت بازی‌ای مشابه با نمونه موفق آن می‌زنند تا بتوانند نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازند. امروز بازی که تصمیم به معرفی آن‌را گرفته‌ام از لحاظ صمعی و بصری شباهت زیادی به بازی مستقل لیمبو دارد.

Albert And Otto 01

بازی Albert and Otto که در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی موکنی (Mokuni LLC) برای پلتفرم‌های موبایل توسعه داده شده است از ساختار گیم‌پلی خوبی برخوردار است. این بازی با الگوبرداری از بازی محبوب لیمبو توانسته در سبک ماجراجویی موفق عمل کند و گیمر را ساعت‌ها مشغول بازی کردن نگه دارد. بازی موبایل Albert and Otto با استفاده از معماهای نسبتا مشکلی که دارد حس یک ماجراجویی پر تنش را برای کاربر ایجاد می‌کند که برای حل کردن معماهای بازی باید به محیط اطراف خود خوب توجه کنید و از وسایلی که برای شما در اطرافتان در نظر گرفته شده استفاده کنید تا پیروز شوید. این بازی با برخورداری از یک موسیقی متن زیبا شما را کاملا راضی نگه می‌دارد. حال به سراغ داستان بازی برویم.

Albert And Otto 02

داستان بازی در سال ۱۹۳۹ اتفاق می‌افتد که شما به دنبال دخترکی خواهید بود که داستان تاریکی را به دنبال خود می‌آورد. شما در بازی در نقش آلبرت خواهید بود که قرار است داستان این دخترک را فاش کند. برای جذابیت بیشتر بازی حیوانی به نام اتو در طول داستان بازی شما را هم‌یاری می‌کند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که شما با همکاری اتو می‌توانید کارهای بسیار زیادی انجام دهید اما بدون او توانایی‌های شما محدود می‌شود. یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی که شخصا از آن لذت بردم این است که داستان آن دختر به صورت نقاشی برای مخاطب، در حین بازی نمایش داده می‌شود و شما با دقت در این مسئله می‌توانید معماهای بازی Albert and Otto را حل کنید.

Albert And Otto 03

بازی Albert And Otto را می‌توانید برای پلتفرم اندروید و iOS برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS خود با قیمت ۱.۹۹ دلار از پلی استور و آیتونز خریداری کنید.

خرید بازی Albert And Otto از پلی‌استور | خرید از آیتونز

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده