نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

جزئیات اولین آپدیت RIGS: Mechanized Combat League به همراه تریلری جدید مشخص شد

تریلری از RIGS: Mechanized Combat League با محوریت بازخوردهای بازی منتشر و جزئیات آپدیت دسامبر آن هم اعلام شده است.

استودیو گوریلا کمبریج (Guerrilla Cambridge)، سازنده‌ی RIGS، از عرضه‌ی اولین بروزرسانی این بازی در ماه آینده‌ی میلادی (آذر-دی‌ماه)، آن‌هم به‌طور رایگان، خبر داد. همراه با خبر فوق، تریلر جدیدی هم منتشر شده که روی بازخوردهای مثبت این بازی انحصاری پلی‌استیشن VR مانور می‌دهد و می‌توانید آن را تماشا کنید.


جزئیات بروزرسانی ماه دسامبر بازی از این قرار است:

اضافه شدن ربات‌های APX یا APX Rig

ربات‌های APX در مقایسه با انواع استاندارد، سرعت بالاتر و چابکی بیشتری دارند و در عوض از ظرفیت دفاعی پایین‌تری بهره‌مند هستند تا نسبت به مدل‌های استاندارد، برتری غیرمنصفانه‌ای نداشته باشند. سازندگان بازی انتظار دارند که این Rigها به‌سرعت با بازخورد خوب بازیکنان باتجربه روبه‌رو شوند.

زمین مبارزه‌ی جدید در زوریخ

گوریلا کمبریج با بروزرسانی ماه دسامبر، یک زمین اروپایی را به RIGS اضافه می‌کند که ظاهراً ساختار متعادلی دارد؛ به‌طوری که هم برای کلاس Tempest و هم Hunter مناسب است. این زمین مبارزه قرار است در رویداد PlayStation Experience امسال به نمایش دربیاید و در دسترس شرکت‌کنندگان قرار بگیرد.

چالش‌های هفتگی

پس از انتشار اولین آپدیت، سازنده‌ی RIGS: Mechanized Combat League هر هفته چالش‌هایی را برای بازیکنان ترتیب خواهد داد که با به سرانجام رساندن آن‌ها می‌توان به پول رایج درون بازی، اعتبار و آیتم‌های سفارشی‌سازی ویژه دست پیدا کرد.

آیتم‌های سفارشی‌سازی

بازیکنان از ماه آینده میلادی می‌توانند از پول رایج درون بازی برای خریداری آیتم‌های کاملاً جدید استفاده کنند. در اینجا امکان آزادسازی حرکات جدید برای پایلوت‌ها هم وجود خواهد داشت تا کاربران بتوانند پیروزی‌شان را به شکل‌های مختلف جشن بگیرند.

قرار است به‌زودی جزئیات بیشتری از بروزرسانی ماه دسامبر RIGS اعلام شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده