نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

جدول فروش هفتگی انگلستان: Infinite Warfare توانست برای سومین هفته پیاپی صدر جدول را حفظ کند

Call of Duty: Infinite Warfare توانست برای سومین هفته به صدرنشینی جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد. 

وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌های ویدیویی را بر عهده دارد، طبق معمول دوشنبه‌ها، جدول این هفته فروش انگلستان را منتشر کرد. با استناد به گزارش این وب‌سایت، بازی جدید سری ندای وظیفه که با نام Infinite Warfare کمتر از یک ماه پیش عرضه شد، توانست برای سومین هفته پیاپی صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان بشود و به اصطلاح توانست هت‌تریک کند. 

در مکان دوم جدول این هفته، ما شاهد یک بازی تازه منتشر شده هستیم. Watch Dogs 2، محصول جدید یوبیسافت که هفته گذشته منتشر شد، توانست به مکان دوم جدول فروش هفتگی انگلستان دست پیدا کند. دوم شدن Watch Dogs 2 باعث شد FIFA 17 که هفته پیش این مکان را در اختیار داشت، با یک پله سقوط و علی‌رغم رشد فروشی یک درصدی، به مکان سوم تنزل پیدا کند. انتشار واچ داگز 2، باعث شد یک بازی دیگر نیز یک پله سقوط کند. Battlefield 1، شوتر الکترونیک آرتز، با یک پله سقوط به مکان چهارم رسید. 

کم کم در حال نزدیک شدن به جمعه سیاه یا بلک فرایدی هستیم. روزی که انواع و اقسام محصولات با تخفیف‌های باورنکردنی به فروش می‌رسند و برخی از خرده‌فروشی‌ها از همین حالا فروش‌های ویژه خود را شروع کرده‌اند. این مسئله در مورد بازی WWE 2K17 کاملا مشهود است و بازی ورزشی تو کی توانست از مکان شانزدهم، به مکان پنجم جدول این هفته برسد.

جایگاه ششم جدول این هفته، نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری به خود ندیده است و Forza Horizon 3 توانسته در این هفته جایگاه قبل خود را حفظ کند. یکی از بازی‌هایی که نسبت به هفته گذشته سقوط نسبتا زیادی را تجربه کرد، بازی Dishonored 2، محصول جدید بتسدا بود. این بازی نسبت به هفته گذشته سه پله سقوط داشت و از مکان چهارم، به مکان هفتم رسید. 

دیگر سقوط کننده این هفته نیز بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition بود که با سه پله سقوط نسبت به هفته گذشته، در مکان هشتم قرار گرفت. اما در مکان نهم، شاهد بازگشت دوباره Grand Theft Auto V به جدول بازی‌های پرفروش انگلستان هستیم. این بازی دوباره توانست از مکان یازدهمی که هفته قبل قرار داشت، به مکان نهم برسد و یک‌بار دیگر ثابت کند که برای خارج کردن آن برای همیشه از جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان، رقبا کار بسیار سختی را در پیش دارند. مکان دهم و آخر جدول این هفته نیز متعلق به یک بازی جدید دیگر این بار هم محصول Ubisoft بود. Assassin's Creed: The Ezio Collection که برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد، توانست کار خود را در مکان دهم جدول فروش هفتگی انگلستان آغاز کند.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۹ نوامبر (بیست و نهم آبان) مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Call of Duty: Infinite Warfare
هفته سوم انتشار، ۴۶ درصد افت فروش و ادامه صدرنشینی

۲

-
Watch Dogs 2
هفته اول انتشار

۳

۲

FIFA 17
یک درصد افزایش فروش

۴

۳
Battlefield 1
پنج درصد افت فروش

۵

۱۶
WWE 2K17
۱۷۳ درصد افزایش فروش و ۱۱ پله صعود

۶

۶
Forza Horizon 3
۴۹ درصد رشد فروش و حفظ جایگاه هفته قبل

۷

۴
Dishonored 2
۵۲ درصد افت فروش و ۳ پله سقوط

۸

۵
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
-

۹

۱۱
Grand Theft Auto V
ورود دوباره به جدول

۱۰

-
Assassin's Creed: The Ezio Colellection
هفته اول انتشار

نگاهی بر بازی‌های منتشر شده این هفته:

Watch Dogs 2

نسخه جدید بازی Watch Dogs، با نام Watch Dogs 2 چندی پیش توسط یوبیسافت عرضه شد. این بازی اکشن ماجرایی که توسط بخش مونترال یوبیسافت ساخته شده، دنباله بازی‌ای با همین نام است که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. هفته گذشته این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شد. 

داستان این نسخه در شهر سن فرانسیسکو جریان دارد و گیمرها کنترل شخصیت مارکوس هالووی را بر عهده خواهند گرفت. هکری که با گروه هکر DedSec همکاری می‌کند. یوبیسافت در ساخت این بازی، سعی کرده که با توجه به نظرات بازیکنان، مشکلات نسخه اول بازی را رفع کند که تا حد بسیار زیادی نیز در این امر موفق بوده است.

Assassin

Assassin's Creed: The Ezio Collection

بازی Assassin's Creed: The Ezio Collection، نسخه ریمستر شده سه بازی از این مجموعه است که اتزیو آدیتوره دا فیرنزه، نقش اصلی آن است. بازی‌های Assassin's Creed II، Assassin's Creed Brotherhood و Assassin's Creed Revelations در این مجموعه وجود دارد که برای کنسول‌های نسل هشتمی  ریمستر شده است. 

در سالی که یوبیسافت به طرز بسیار عاقلانه‌ای تصمیم گرفته است نسخه جدیدی از این بازی را عرضه نکند، تا سال آینده و عرضه بازی جدیدی از این مجموعه، طرفداران مجموعه فرقه قاتلین می‌توانند خود را با ریمستر سه بازی بسار خوب این مجموعه سرگرم کنند.


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده