نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲

یک عضو Green Lantern Corps در فیلم Justice League حضور خواهد داشت

طبق شایعات منتشر شده، یک عضو گروه ابرقهرمانی Green Lantern Corps در فیلم لیگ عدالت (Justice League) حضور کوتاهی خواهد داشت.

در حالی که برادران وارنر در نظر ندارد فیلم ارتش فانوس سبز (Green Lantern Corps) را زودتر از سال ۲۰۲۰ اکران کند، به نظر می‌رسد یک عضو از نیروی پلیس بین کهکشانی دنیای دی‌سی قرار است در فیلم Justice League که سال آینده به روی پرده خواهد رفت، حضور داشته باشد. به نقل از وب‌سایت درپ، یک منبع نزدیک به فیلم جدید زک اسنایدر که ادعا می‌کند همه چیز را در مورد این فیلم می‌داند، گفته است که یک عضو از گروه Green Lantern در یک صحنه کلیدی در فیلم Justice League حضور خواهد داشت.

با این وجود، هویت این شخصیت تاکنون مشخص و اعلام نشده است. چندی پیش اعلام شد که کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones نقش قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند. او و ارتش دارکساید در فیلم Justice League به دنبال جعبه‌های سه گانه‌ای هستند که در زمین قرار دارند و بتمن و زن شگفت‌انگیز به دنبال تشکیل تیمی هستند تا با استپن ولف مقابله کنند.

پیش از این نیز، حضور جی.کی. سیمونز برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون تایید شده بود که چندی پیش نیز اولین تصویر آن منتشر شده بود. علاوه بر این، جو مانگالینو قرار است حضور کوتاهی را در فیلم Justice League برای بازی در نقش شخصیت شرور و منفی دث‌استروک (Deathstroke) داشته باشد. جیمز گوردون و دث‌استروک برای فیلم مستقل بتمن (The Batman) که بن افلک، بازیگر نقش بروس وین / بتمن، کارگردانی آن را بر عهده دارد، باز خواهند گشت.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Green Lantern Corps نیز در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده