// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

ماد جدید Fallout: New Vegas سفر در فضا و وسایل نقلیه را به بازی می آورد

به لطف سازنده‌های با استعداد مادِ The Frontier، بازی Fallout: New Vegas ویژگی‌های کاملا جدیدی را بدست آورده است.

با وجود گذشت ۶ سال از انتشار Fallout: New Vegas، هنوز هم سازندگان ماد ویژگی‌های جدیدی را به این بازی محبوب می‌آورند. در جدیدترین اقدام ماد جدیدی با نام The Frontier‌ معرفی شده است که در تریلر آن شاهد نمایش ویژگی‌های جدیدی مانند سلاح‌ها، موجودات و محیط‌های جدید در کنار صداگذاری شخصیت‌ها، وسایل نقلیه قابل استفاده، مبارزات فضایی و قابلیت سفار‌شی‌کردن سلاح در هر زمان، هستیم.

The Frontier داستان ژنرال بلک‌ثورن را از جمهوری جدید کالیفورنیا روایت می‌کند، زمانی که ژنرال بلک‌ثورن اعتقاد دارد که کیمبال،‌ رئیس جمهور «جمهوری جدید کالیفورنیا» باید به دلیل ضعف در نبرد علیه لژیون‌ها،‌ سرنگون شود. با تبعید بلک‌ثورن به فرانتیر، او باید برای بازگشت به Mojave برای گرفتن انتقام مبارزه کند تا چیزی که باور دارد حق او بوده را بدست بیاورد.

ویژگی‌های  جدید موجود در ماد The Frontier، چشمگیر و البته با ارزش بوده و به نظر می‌رسد که با حال و هوای New Vegas به خوبی منطبق شده‌اند. این ماد همچنین به وضوح از ویژگی‌های موجود در فیلم‌هایی مانند Mad Max و Firefly الهام گرفته است.

تیم توسعه‌دهنده ماد همچنین یک کانال بحث و گفتگو را جهت بحث پیرامون توسعه‌ این ماد ایجاد کرده‌اند. این کانال برای تمامی مخاطبین علاقمند باز است. هم‌اکنون تاریخ رسمی دقیقی برای انتشار The Frontier اعلام نشده است. شما می‌توانید ویدیوی Fallout: The Frontier را از پایین تماشا و دانلود کنید:

دیدگاه شما در رابطه با این ماد چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده