نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

یکی از شخصیت های مهم سریال Westworld در فصل دوم باز خواهد گشت

اخیرا مشخص شده که در فصل دوم سریال Westworld، شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های مهم خواهیم بود.

این مطلب ممکن است داستان سریال وست‌ورلد را فاش کند

سرانجام در هفته گذشته، شبکه HBO سریال محبوب و پر طرفدار Westworld را برای فصل دوم تمدید کرد. حال حضور یکی از شخصیت‌های مهم فصل اول در فصل دوم آن تایید شده است. به نقل از اینترتیمنت ویکلی، اد هریس، بازیگر نقش مرد سیاه‌پوش در سریال وست‌ورلد (Westworld)، در مصاحبه با رادیو ۴ بی‌بی‌سی گفت که به تازگی با سازندگان سریال Westworld در مورد فصل دوم آن صحبت کرده است و در ادامه تایید کرد که او در فصل دوم این سریال نیز حضور خواهد داشت. هریس در این رابطه می‌گوید:

من همین شب گذشته با جاناتان نولان که همراه با همسرش لیزا جوی خالق و سازنده این سریال است، صحبت کرده‌ام و آن‌ها در حال کار بر روی یک فصل دیگر برای سریال Westworld هستند. آن‌ها در حال ساخت ۱۰ قسمت دیگر برای این سریال هستند و من هم در آن حضور خواهم داشت.

شب گذشته قسمت هشتم سریال Westworld از شبکه HBO به روی آنتن رفت و تنها دو قسمت دیگر تا پایان فصل اول آن باقی مانده است. طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، شخصیت مرد سیاه‌پوش در پایان فصل اول سریال Westworld می‌میرد، اما حتی اگر این فرضیه درست باشد او می‌تواند به عنوان یک میزبان در فصل دوم آن حضور داشته باشد. شخصیت مرد سیاه‌پوش یکی از مرموزترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های سریال Westworld تاکنون بوده است. نظریه دیگری نیز وجود دارد که برخی معتقد هستند که شخصیت ویلیام با بازی جیمی سیمپسون، تبدیل به مرد سیاه‌پوش می‌شود. 

Westworld

فصل دوم سریال Westworld در ۱۰ قسمت قرار است ساخته شود و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO پخش شود. شبکه HBO هنوز جزئیاتی از داستان و اتفاقاتی که قرار است در فصل دوم سریال Westworld رخ دهد، منتشر نکرده است، اما جاناتان نولان به تازگی اطلاعاتی از آنچه که بینندگان می‌توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند، به اشتراک گذاشته است.

هفته گذشته HBO تایید کرد که به طور متوسط  حدود ۱۱.۷ میلیون نفر بیننده  هر قسمت فصل اول سریال  Westworld را تا به امروز تماشا کرده‌اند. بدین ترتیب، متوسط بیننده‌های این سریال از متوسط تعداد بیننده‌های فصل اول سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) و بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پیشی گرفته است. علاوه بر هریس و سیمپسون، آنتونی هاپکینز، ایوان ریچل وود، جفری رایت، جیمز مارسدن، تندی نیوتون، شنون وودوارد، رودریگو سانتورو، بن بارنز و کلیفتون کالینز جونیور دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Westworld حضور دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده