// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

معرفی بازی موبایل Break Liner

اگر به‌دنبال یک بازی هیجان انگیز می‌گردید که آدرنالین خون شما را به بالاترین سطح ببرد، با معرفی این بازی همراه باشید.

دنیای بازی‌های موبایل بسیار پر زرق و برق و متنوع است به طوری که هر شخص با هر سلیقه‌ای که دارد می‌تواند با مقداری وقت گذاشتن و جستجو کردن در استورها بازی مورد علاقه خود را در هر سبک و سیاقی پیدا کند، اما مسئله‌ای که در این بین به وجود می‌آید، میزان رضایت‌مندی ‌کاربر از آن بازی است. بازی‌های امروزی با داشتن گرافیک‌های ماورایی خود، دنیایی آخرالزمانی و المان‌های متعدد دیگر هوش را از سر آدم می‌برند و کاربر را میخکوب به صفحه نمایش می‌‌کنند. اما بعد از تمام شدنشان چقدر به این مسئله فکر کرده‌اید که دوست دارید برای بار دوم بازی را انجام دهید. این روزها معدود بازی‌هایی پیدا می‌شوند که لذت دوباره تکرار شدنشان را به کاربر القا کنند. ما امروز به سراغ بازیی رفته‌ایم که دقیقا حس تکرار شدنش هر لحظه به شما القا می‌شود.

بازی موبایل Break Liner 01

بازی Break Liner از آن دسته از بازی‌های اعتیادآور کمپانی محبوب کچاپ (Ketchapp) است که فقط باید یک بار آن را تجربه کرد تا دیگر متوجه گذشت زمان نشوید. این بازی با محیطی کاملا ساده، گرافیکی مینیمالیستی و دوست داشتنی شما را غرق در خود می‌کند. گیم پلی این بازی به مانند تمامی بازی‌های دیگر این شرکت خوش‌نام با سادگی هرچه تمام‌تر طراحی و ساخته شده است. اگر تجربه بازی‌های مختلف کچاپ را داشته باشید متوجه این امر خواهید شد که در تمامی بازی‌های این کمپانی شما کنترل یک آبجکت را به عهده دارید که باید با دقت بسیار زیاد و سرعت عمل بالای شما از موانعی عبور کند تا رکورد بیشتری را ثبت کند. بازی Break Liner هم از این قاعده مستثنی نیست و شما با در دست گرفتن کنترل یک موشک باید به طریقی خط‌ها را بشکنید و از آن‌ها عبور کنید تا بتوانید رکورد خود را ثبت کنید. در این بازی شما با جمع‌آوری امتیاز در طول گیم‌پلی می‌توانید موشک‌های جدیدی را برای تنوع در بازی خریداری کنید.

بازی موبایل Break Liner 02

بازی Break Liner در ماه ۱۰ سال ۲۰۱۶ تولید شده و توانسته در طی این زمان امتیاز خوب ۴.۴ را بدست بیاورد. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS از گوگل پلی استور و آیتونز دریافت کنید.

دانلود بازی Break Liner از پلی‌استور | خرید از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده