// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Injustice 2 در آینده دارای دموی قابل بازی یا نسخه بتا خواهد بود

طبق توییت‌های اد بون بنظر می‌رسد بازی Injustice 2 در آینده دارای نسخه بتا یا دموی قابل بازی خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده و پاسخ اد بون، موسس استودیو ندررلم، به‌سوالات کاربران در صفحه توییتر خود، بنظر می‌رسد در آینده شاهد عرضه نسخه بتا یا دموی قابل بازی برای Injustice 2 باشیم. یکی از کاربران از وی سوال کرده بود که آیا در آینده شاهد عرضه شدن نسخه بتا یا دمو خواهیم بود یا خیر و اد بون در این باره جواب داد:

بله احتمال این کار وجود دارد.

امیدواریم این توییت بدین معنا باشد که در آینده واقعا نسخه بتا برای بازی عرضه شود. همانند بازی Street Fighter 5 که یک نسخه بتا برای تست سرورهای بازی عرضه شد و کاربران توانستند بازی مورد علاقه خود را قبل از عرضه تجربه کنند. به‌هرحال برای تست کیفیت سرورهای بخش آنلاین، تیم سازنده می‌بایست این‌چنین کارهایی را انجام دهد.

همچنین وی در صفحه رسمی توییتر خود به نکاتی نظیر عرضه شخصیت‌های بیشتر برای Injustice 2 اشاره کرد. همچنین وی اعلام کرده که احتمال دارد شخصیت‌هایی که در نسخه پیشین قرار داشتند، در این نسخه دارای قابلیت‌ها و لباس‌های جدیدتری باشند. هنوز وی موردی را به‌طور کامل تایید نکرده است ولی بنظر می‌رسد دو شخصیت فلش و سوپرمن جز شخصیت‌هایی باشند که کاستوم‌های جدیدی برای آن‌ها تعبیه شده است.

همچنین کابران از اد بون در مورد حضور شخصیت‌هایی نظیر کت‌وومن، قناری سیاه و استارفایر سوالاتی را پرسیدند. اد بورن جواب کاملی در این باره اعلام نکرد و فقط از شنیدن اسم این شخصیت‌ها ابراز خوشحالی کرد.

بازی Injustice 2 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۷ بر روی دو پلتفرم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده