نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی Subsiege مشخص شد

سازنده بازی Subsiege ضمن انتشار تریلری تاریخ عرضه نسخه Early Access بازی را نیز مشخص کرد.

Subsiege یک بازی با ترکیبی از سبک‌های استراتژیک و MOBA است که با همکاری استودیو‌های آیس بیرد و آئسیر اینتراکتیو به صورت انحصاری برای پی‌سی ساخته می‌شود و ناشر آن هم کمپانی هدآپ گیمز خواهد بود. داستان این بازی در سال ۲۰۶۳ رخ می‌دهد که زمینی که ما می‌شناسیم به دلیل مشکلات آب و هوایی و جمعیت بیش از حد از بین رفته است و منابع رایج هم به پایان رسیده‌اند. در نتیجه حکومت‌های باقی مانده برای به دست آوردن تنها منابع موجود که فرسنگ‌ها در اعماق اقیانوس‌ها قرار دارند، جنگ بزرگی را آغاز کرده‌اند.

این بازی هم شامل حالت داستانی و هم حالت چندنفره است که در آن تا سقف ۱۲ گیمر می‌توانند در نبرد‌های عظیمی بایکدیگر مبارزه کنند. مراحل بخش داستانی بازی هم در اعماق دریا جریان دارد و گیمر باید گروه نیرو‌های گزینش‌شده خود را رهبری کند و البته مواظب تهدید‌هایی چون موجودات دریایی خطرناک و البته تمام شدن اکسیژن نیرو‌ها باشد. سازندگان همچنین وعده داده‌اند که شاهد تنوع محیطی بسیار بالایی از دنیا‌های زیر آب خواهیم بود و بازی از حیث بصری نیز در سطح بسیار خوبی خواهد بود.

اخیرا مشخص شده که نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) این بازی در تاریخ ۱۸ اسفند امسال (۸ مارس ۲۰۱۷) از طریق استیم عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه نسخه نهایی این بازی هنوز مشخص نیست. در پایان می‌توانید تریلر جدید Subsiege را تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده