نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی موبایل Star Wars: Force Arena معرفی شد

لوکاس فیلم یک بازی موبایل با نام Star Wars: Force Arena برای اندروید و iOS معرفی کرد.

اگر از طرفداران سری جنگ ستارگان هستید، خبر خوبی برای‌تان داریم. کمپانی لوکاس‌فیلم با همکاری استودیو نت‌ماربل، یک بازی موبایل جدید بر اساس این مجموعه با نام Star Wars: Force Arena معرفی کرده‌اند. در این بازی گیمر می‌تواند جناح ربلیون یا امپراطوری را انتخاب کند و سپس با گزینش از بین نیرو‌ها، به مبارزه با دیگر گیمر‌ها در قالب نبرد‌های همزمان بپردازد.

هنوز جزییات زیادی از این بازی منتشر نشده و مشخص نیست که گیمر به چه شکل نیرو‌های خود را در بازی کنترل خواهد کرد. با این حال سازندگان اعلام کرده‌اند که شاهد حضور کاراکتر‌هایی در بازی خواهیم بود که می‌توانید از طریق کارت‌ها یا تولید نیرو آن‌ها را به دست آورده و در نبرد‌ها استفاده کنید.

Star Wars: Force Arena

همچنین بازی ارتباط‌هایی نیز با فیلم‌های جنگ ستارگان دارد و مثلا از آنجایی که شخصیت‌های هان سولو و چوباکا در فیلم‌ها همواره کنار یکدیگر مبارزه می‌کنند، حضور همزمان آن‌ها در میدان نبرد باعث خواهد شد تا نیرو‌های شما قدرت مضاعفی داشته باشند. سازندگان اعلام کرده‌اند که در بازی شاهد حضور بیش از ۶۵ کاراکتر، وسیله نقلیه و نیرو در زمان عرضه خواهیم بود که از جمله برخی کاراکتر‌های مشهور حاضر در آن، می‌توان به لوک اسکای‌واکر، پرنسس لیا و دارت ویدر اشاره کرد.

بازی همچنین میزبان یک بخش تک‌نفره، یک بخش تمرینی و بخش نبرد‌های چندنفره یک در برابر یک و دو در برابر دو خواهد بود. سازندگان بازی را به عنوان یک اثر MOBA معرفی کرده‌اند ولی همان‌طور که اشاره کردیم هنوز جزییات بیش‌تری از گیم‌پلی آن ارائه نشده است. اگر برای تجربه این بازی علاقه‌مند شده‌اید، می‌توانید برای پیش ثبت‌نام به سایت رسمی آن مراجعه کنید. تمامی افرادی که از این طریق ثبت نام کنند، کریستال دریافت خواهند کرد که این کریستال‌ها به عنوان واحد پول درون بازی استفاده خواهند شد.


منبع TocuhArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده