نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

استیو کارل در حال مذاکره برای بازی در فیلم Minecraft است

طبق شایعات منتشر شده، استیو کارل در حال مذاکره برای بازی در فیلم ماینکرفت: فیلم (Minecraft: The Movie) است.

بیش از دو سال تا اکران فیلم Minecraft: The Movie زمان باقی مانده اما خبرهایی از بازیگران احتمالی این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، استیو کارل در حال مذاکره برای بازی در اقتباس سینمایی بازی بسیار محبوب Minecraft است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، استیو کارل در حال گفتگو با برادران وارنر برای پیوستن به تیم بازیگران فیلم Minecraft است. ورایتی در ادامه اضافه می‌کند که این کمپانی برای بستن و امضای قرارداد با این ستاره برجسته و محبوب سینما، بسیار نزدیک شده است.

کارل بیشتر برای بازی در فیلم‌های کمدی مانند گوینده: افسانه ران برگندی (Anchorman: The Legend of Ron Burgundy)، گوینده ۲: افسانه ادامه دارد (Anchorman 2: The Legend Continues)، دیوانه‌وار، احمقانه، عشق (Crazy, Stupid, Love) و سریال کمدی اداره (The Office) شناخته شده است. او همچنین برای بازی در فیلم درام فاکس‌کچر (Foxcatcher) نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. کارگردان فیلم Minecraft بر عهده راب مک الهنی خواهد بود که به دلیل کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال فیلادلفیا همیشه آفتابی است (It's Always Sunny in Philadelphia) و بازی در آن، به شهرت رسیده است.

فیلم Minecraft: The Movie قرار است به صورت سه بعدی و با استفاده از فناوری IMAX ساخته شود و در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. در اوایل امسال، روی لی، تهیه کننده این فیلم، در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر توضیح داد که چگونه استودیو سوئدی موجنگ، سازنده مجموعه بازی‌های Minecraft، به شدت درگیر روند پیش تولید فیلم این بازی هستند. او گفت:

آن‌ها می‌دانند که قرار است در فیلم چه اتفاقاتی رخ دهد و این به ما برای بروزرسانی‌های آینده در فیلمنامه فیلم کمک خواهد کرد. ما می‌توانیم همه چیز را از بازی Minecraft تا پیش از انتشار نسخه جدیدتر آن در درون فیلم قرار دهیم و به طور بالقوه ایده‌های فیلم نیز می‌توانند در بازی آن قرار داده شوند. بنابراین من نمی‌دانم دقیقا چه چیزی قرار است در فیلم رخ دهد، اما آن‌ها دقیقا می‌دانند در فیلم چه خبر است.

لی همچنین در ادامه اشاره‌ای نیز به داستان فیلم کرد و اضافه کرد که این فیلم، مخاطبان فیلم دنیای ژوراسیک (Jurassic World) را هدف قرار داده است. او در ادامه گفت:

فیلم Minecraft می‌تواند بخشی از یک جهان چندگانه باشد که انسان‌ها به آن قدم می‌گذارند و احساس کنند که یک نسخه لایو اکشن از Minecraft را دارند تجربه می‌کنند. ما قصد داریم که مخاطبانی مانند مخاطبان فیلم Jurassic World را هدف قرار دهیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده