نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

بروزرسانی جدید بازی Path of Exile در تاریخ ۱۲ آذر عرضه می‌شود

استودیو گریندینگ گیر جزییات آپدیت جدید بازی Path of Exile را اعلام کرد که ۱۲ آذر در دسترس خواهد بود.

بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های رایگان چند سال اخیر را می‌توان Path of Exile دانست که به عنوان یک بازی نقش آفرینی با حال و هوای دیابلو برای پی‌سی عرضه شده و تا به حال جوایز متعددی هم دریافت کرده است. استودیو گرندینگ گیر، سازنده بازی، تا به امروز با عرضه محتویات مختلفی از آن پشتیبانی کرده است و حال در تاریخ ۱۲ آذر شاهد یک آپدیت دیگر برای این اثر خواهیم بود که تغییرات گسترده‌ای در آن اعمال کرده و محتویات بسیاری به بازی اضافه می‌کند.

این آپدیت Breach League نام دارد و اصلی‌ترین تغییر آن، اضافه کردن یک لیگ چالشی به بازی است که گیمر‌ها را سیاه‌چاله‌های متعددی می‌برد. در این سیاه‌چاله‌ها یک سری جسم به نام Breach وجود دارند که پس از تماس با هریک از آن‌ها، به یک دنیای دیگر هدایت خواهید شد که در آن می‌توانید با دشمنان جدید مبارزه کرده، صندوق‌های لوت پیدا کرده و با باس‌هایی به نام Breachlords مبارزه کنید.

Path of Exile

هرچه تعداد دشمنانی که در داخل یکی از این دنیا‌ها می‌کشید بیشتر باشد، شاهد خواهید بود که این دنیا برای مدت طولانی‌تری در دسترس قرار دارد. در غیر اینصورت نهایتا شاهد باز ماندن آن به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه خواهید بود و باید برای به دست آوردن آیتم‌های با ارزش در این مدت بسیار سریع عمل کنید. همچنین هرچه یک بریچ بیش‌تر باز بماند، دشمن‌هایی که در آن حضور دارند هم قوی‌تر خواهند شد که این می‌تواند کار را برای گیمر سخت کند.

پس از عرضه آپدیت جدید بازی، در مجموع شاهد پنج نوع Breach خواهید بود که عبارتند از آتش، یخ، آذرخش، فیزیکی و هرج و مرج. هریک از این بریچ‌ها میزبان دشمنان و آیتم‌های مخصوص به خود هستند و البته باس‌های منحصر‌به‌فردی نیز دارند.

با هر بار موفقیت در بریچ‌ها، آیتم‌های مخصوصی با نام Splinters دریافت خواهید کرد. اگر بتوانید ۱۰۰ عدد از این آیتم‌ها را کسب کنید، تبدیل به Breachstone خواهند شد که با استفاده از آن می‌توانید به اصلی‌ترین قسمت آن نوع خاص از بریچ بروید. در این قسمت باید با باس‌های متعددی مبارزه کنید و در صورت زنده ماندن، یک Blessing دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید یکی از آیتم‌های Unique خودتان را ارتقا بدهید. این ارتقا‌ها می‌توانند آیتم‌های شما را بسیار قدرتمند کنند و خصوصیات خاصی به آن‌ها ببخشند.

Path of Exile

آپدیت جدید بازی همچنین ۴۰ چالش مرتبط با بریچ‌های معمولی و حرفه‌ای را نیز به بازی اضافه می‌کند که جوایز با ارزشی در آن‌ها انتظار کاربران را می‌کشند؛ جوایزی که فقط از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای قابل دسترسی هستند و شما می‌توانید با تمام کردن این چالش‌ها، آن‌ها را رایگان به دست بیاورید.

بروزرسانی جدید Path of Exiles یک سری تغییرات جزئی دیگر نیز در بازی اعمال می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییرات ظاهری و گرافیکی و اضافه کردن چند آیتم به بازی اصلی اشاره کرد. این آپدیت همچنین یک سورپرایز هم برای طرفداران دارد و شنل را به عنوان یک آیتم ظاهری و پوشیدنی به بازی اضافه می‌کند که کاربران از مدت‌ها پیش خواستار اضافه شدن چنین آیتم‌هایی به بازی بودند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده