نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

برت جلمن به جمع بازیگران فصل دوم سریال Stranger Things پیوست

شبکه نت‌فلیکس از اضافه شدن برت جلمن به جمع بازیگران فصل دوم چیزهای عجیب (Stranger Things) سریال خبر داد.

بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل دوم سریال Stranger Things اضافه شد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، برت جملن، بازیگر سریال‌هایی چون Eagleheart و Married، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده است و قرار است نقش شخصیت جدیدی به نام ماری باومن را بازی کند. او یک روزنامه نگار بدنام و نظریه پرداز توطئه است که در حال حاضر بر روی پرونده‌ای به نام سرما کار می‌کند که داستان و روایت‌های این پرونده از شهر هاوکینز در ایالت ایندیانا که اتفاقات سریال در آن رخ می‌دهد، نشات گرفته است.

اطلاعات زیادی از پرونده سرما به اشتراک گذاشته نشده است و مشخص نیست که چرا نام این پرونده سرما است و چه ارتباطی با حوادث و اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things دارد. با توجه به اینکه اتفاقات فصل دوم این سریال تنها یک سال پس از اتفاقات فصل اول رخ خواهد داد، باومن به احتمال خیلی زیاد در پرونده سرما به دنبال چیزی است که پیش از اتفاقات فصل اول سریال Stranger Things رخ داده است.

Brett Gelman

جلمن در مجموعه جدید سریال توئین پیکس (Twin Peaks) نیز حضور دارد که قرار است در سال ۲۰۱۷ به روی آنتن برود. او تنها بازیگر جدیدی نیست که به جمع بازیگران فصل دوم سریال Stranger Things اضافه شده است. همانطور که چندی پیش اعلام شد، شان آستین، بازیگر نقش سم‌وایز گمجی در سه گانه ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings)، پل رایزر، بازیگر فیلم بیگانه‌ها (Aliens) و ویپلش (Whiplash)، و لینی برتلسن، بازیگر تازه کار دانمارکی، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Stranger Things اضافه شدنددیکر مونتگمری، بازیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers و سدی سنک، بازیگر سریال American Odyssey، دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند.

چندی پیش شبکه استریم نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Stranger Things را برای پخش در سال ۲۰۱۷ تایید کرد. فصل دوم این سریال قرار است در ۹ قسمت پخش شود. طبق گفته مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، فصل دوم سریال نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود. شاون لوی، تهیه کننده و کارگردان فصل اول سریال Stranger Things، نیز اخیرا اشاراتی به داستان فصل دوم این سریال کرده است و از تلاش شخصیت‌های فیلم برای بازگشت به زندگی عادی گذشته خود پس از اتفاقات دلخراش فصل اول که به آن‌ها آسیب روحی و جسمی زده است، خبر داد.

اواسط ماه آبان، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد. علاوه بر این، تایید شد که شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت. در ماه مهر نیز گروه سینما ۸ بیت، ویدیو بازی هشتی بیتی سریال Stranger Things را ساخته و منتشر کرده‌اند


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده