نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

Doctor Strange از لحاظ بصری از بازی Monument Valley الهام گرفته است

سرپرست جلوه‌های ویژه فیلم Doctor Strange از تاثیر Monument Valley برروی این فیلم می‌گوید.

بازی فوق‌العاده Monument Valley که توسط استودیو آس‌تو ساخته شده است یکی از تاثیرگذارترین و محبوب‌ترین بازی‌های موبایل چند سال اخیر بوده است. حال مشخص شده که این بازی حتی برروی فیلم دکتر استرنج هم تاثیر گذاشته است. در این فیلم، ما صحنه‌های سوررئال زیادی را می‌بینیم که ناخودآگاه ما را به یاد این بازی می‌اندازند. حال استفان سرتی، سرپرست جلوه‌های ویژه فیلم، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت ولچر انجام داده، درباره تاثیر این بازی از لحاظ بصری برروی فیلم Doctor Strange صحبت کرده است.

وی در این مصاحبه اعلام کرده که تیم جلوه‌های ویژه فیلم، با دقت، فیزیک و محیط‌های بازی Monument Valley را بررسی کرده‌اند و برای طراحی صحنه‌های فیلم از آن بازی الهام گرفته‌اند. 

این مسئله که یک بازی موبایل توانسته چنین تاثیری داشته باشد که حتی منبع الهام فیلم‌‌های سینمایی هم شده است، خبر بسیار خوبی است. البته این اولین باری نیست که بازی Monument Valley در رسانه نشان داده می‌شود. در سریال خانه پوشالی (House of Cards) محصول نت‌فلیکس هم این بازی حضور داشت. به هر حال تاثیر فرهنگی‌ای که این بازی برروی رسانه‌ها و افراد داشته است، انکارناپذیر است و این خبر بسیار خوبی برای علاقمندان به بازی‌های موبایل است.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده