// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Headlander برای ایکس باکس وان عرضه شد

بازی Headlander که چندی پیش برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود، هم اکنون برای ایکس‌باکس وان عرضه شد.

بازی Headlander توسط استودیو دابل فاین پروداکشن (Double Fine Production) و کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) برای ایکس‌باکس وان عرضه شد. Headlander که در سبک دو بعدی و Metroidvania (الهام گرفته از سبک بازی‌های Metroid و Castlevania) است، در تیر ماه (جولای) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود.

داستان بازی Headlander از این قرار است که شما آخرین انسان بازمانده در کل جهان هستید، تنها چیزی که برای شخصیت شما باقی مانده فقط یک سر بدون بدن است. شما با استفاده از سر خود که در کلاه ایمنی جایگذاری شده است بدن ربات‌ها را نسبت به نیاز خودتان انتخاب و کنترل می‌کنید و در دنیای ماشینی به جستجوی گذشته‌ای مبهم و سرنوشت انسان‌ها می‌پردازید.

به نقل از استودیو دابل فاین پروداکشن، بازی Headlander در سبک اکشن با حال و هوای سبک مترویدونیا و ساید‌ سکرولینگ است که داستان آن در دنیای علمی تخیلی در دهه هفتاد میلادی روایت می‌شود. در دنیای ماشینی که انسان‌ها تصمیم گرفته‌اند عمر نا‌تمام داشته باشند اطلاعات مغز خود را به بدن ربات‌ها انتقال داده‌اند که این امر با کنترل کامپیوتر‌های فاسد به دنیایی پر از هرج و مرج تبدیل شده است. استودیو دابل فاین پروداکشن سازنده بازی‌هایی مانند Psychonauts و Broken Age است که آثار موفقی به شمار می‌روند و تجربه بازی جدید این استودیو هم خالی از لطف نیست.

به مناسبت عرضه این بازی برای ایکس‌باکس وان، تمامی نسخه‌های بازی Headlander با ۴۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. بازی headlander در فروشگاه استیم برای رایانه‌های شخصی تا تاریخ ۲ آذر ماه (۲۲ نوامبر) و برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 تا تاریخ ۵ آذر ماه (۲۵ نوامبر) با تخفیف با قیمت ۱۱.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اگر مایل به تجربه این بازی هستید می‌توانید از این تخفیف بهره و بازی را تجربه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده