نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

بخش داستانی Dead Rising 4 به صورت Co-Op قابل بازی نیست

اخیرا مشخص شده که بخش داستانی Dead Rising 4 را نمی‌توان به صورت همکاری چندنفره (Co-Op) بازی کرد.

بازی Dead Rising 4 تغییرات نسبتا زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین این مجموعه داشته است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حذف شدن محدودیت زمانی بخش داستانی از بازی است. حال دیوید مک آنرین، تهیه‌کننده بازی، در جریان یک استریم زنده که اخیرا از بازی پخش شد، اعلام کرده که بخش داستانی این بازی از حالت همکاری چندنفره (Co-Op) پشتیبانی نمی‌کند و سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا یک بخش مجزا برای حالت Co-Op در نظر بگیرند. وی در این مورد گفت:

هدف ما این است که از طریق بخش داستانی بازی، یک داستان عالی برای شخصیت فرانک روایت کنیم که امکان تجربه بازی به شکل Co-Op باعث می‌شود که نتوانیم به این هدف برسیم.

اما با اینکه بخش داستانی بازی به شکل Co-Op قابل بازی نیست، شاهد یک حالت همکاری چندنفره مجزا در بازی خواهیم بود که در آن چهار بازیکن می‌توانند با یکدیگر بازی را تجربه کنند. این بخش از بازی از حالت Infinity نسخه اول Dead Rising الهام گرفته است که در آن گیمر‌ها باید در مقابل موج‌های متعدد زامبی‌ها ایستادگی می‌کردند. سازندگان اعلام کرده‌اند که در این حالت همچنین پس‌زمینه‌های داستانی چهار شخصیت حاضر نیز روایت خواهد شد و گیمر‌ها مراحلی «دیوانه‌وار» را در قالب این بخش تجربه خواهند کرد.

گیمر‌ها در بخش Co-Op بازی کار خود را در یک خانه امن شروع می‌کنند و می‌توانند در آنجا اسلحه‌ها یا تجهیزات موردنیاز خود را خریداری کنند و سپس به دل زامبی‌ها بزنند. در پایان هم باید دوباره وارد خانه امن شد؛ البته هنوز مشخص نیست که در پایان به یک خانه جدید خواهید رفت یا اینکه به همین خانه‌ای که بازی را از آن آغاز می‌کنید باز خواهید گشت.

بازی Dead Rising 4 در تاریخ ۲۶ آذر برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. البته این اثر در انحصار زمانی این دو پلتفرم خواهد بود و در آینده شاهد عرضه آن برای پلی‌استیشن 4 نیز خواهیم بود. همچنین شما می‌توانید مشخصات سیزن پس و نسخه دیلاکس این بازی را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده