// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بروزرسانی جدید بازی inFamous: Second Son منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی inFamous: Second Son در راستای پشتیبانی از پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شد.

چندی پیش یک بروزرسانی برای بازی The Last of Us منتشر شد که در آن، این بازی از قابلیت‌های کنسول پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کرد. عرضه این آپدیت کاربران را تشویق می‌کند که برای بار سوم نیز بازی را تجربه کنند. نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی The Last of Us Remastered با بهبودی بسیار بالایی همراه بوده و حال می‌توانید این بازی را در رزولوشن 4K و به لطف قابلیت HDR با لذت بیشتری تجربه کنید و از جلوه‌های بصری بهتر روی کنسول میان‌نسلی سونی لذت ببرید.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی‌های انحصاری سونی و پشتیبان از قابلیت‌های این کنسول میان نسلی، بروزرسانی ۱.۰۵ بازی inFamous: Second Son منتشر شده است. این بروزرسانی در آینده به کاربران پلی‌استیشن 4 پرو اجازه می‌دهد تا از قابلیت 4K و HDR این کنسول استفاده کنند. از طرفی یک بروزرسانی ۲.۶ گیگابایتی در همین راستا نیز برای inFamous: First Light منتشر شده است.

همچنین از دیگر اخبار بازی‌های این کنسول، می‌توان به لیست بخش‌های گرافیکی که در پلی‌استیشن 4 پرو برای بازی Horizon: Zero Dawn بهبود پیدا خواهند کرد، اشاره کرد. در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Horizon: Zero Dawn، کمپانی سرگرمی تعاملی سونی و استودیو گوریلا گیمز، ناشر و سازنده این بازی، لیستی از بخش‌های گرافیکی از این بازی که بر روی پلی‌استیشن 4 پرو عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده