// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

فضای مورد نیاز بازی Dead Rising 4 مشخص شد، Pre-load بازی در دسترس قرار گرفت

با در دسترس قرار گرفتن بازی مورد انتظار Dead Rising 4، فضای مورد نیاز این بازی نیز بر روی ایکس‌باکس وان مشخص شد.

بازی Dead Rising 4 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های زامبی محور امسال است که در اوایل سال میلادی معرفی شد. این بازی که در ماه دسامبر روانه بازار می‌شود، از هم‌اکنون برای کاربران ایکس‌باکس وان قابل دانلود بوده و به‌عبارتی این بازی برای پری‌لود در دسترس پیش خرید کنندگان قرار گرفته است.

طبق گفته‌های یکی از کاربران سایت نیوگف، بازی Dead Rising 4 حدود ۳۶.۳۲ گیگابایت فضای هارد کنسول شما را اشغال خواهد کرد. قطعا انتظار می‌رفت که از این بازی یک فضای مورد نیاز بالا را شاهد باشیم. تقریبا یک ماه و ۳ روز دیگر به عرضه بازی زمان مانده و اگر خواهان این بازی هستید، بهترین راه پیش خرید دیجیتالی بازی است زیرا از الان تا یک ماه دیگر زمان برای دانلود بازی در اختیار دارید.

همچنین مدتی پیش محتویات سیزن‌پس بازی نیست منتشر شد. استودیو کپکام و مایکروسافت، سازنده و ناشر بازی Dead Rising 4، قیمت سیزن‌پس بازی و جزئیات نسخه Deluxe آن را برای علاقه‌مندان به این بازی منتشر کردند. نسخه دیلاکس بازی که شامل نسخه اصلی و سیزن‌پس بازی است، هم‌اکنون با قیمت ۷۹.۹۹ دلار بفروش می‌رسد. این در حالی است که اگر بخواهید سیزن‌پس بازی را جداگانه خریداری کنید، می‌بایست ۲۴.۹۹ دلار هزینه کنید.

بازی Dead Rising 4 در تاریخ ۱۶ آذر ماه (۶ دسامبر میلادی) به صورت انحصاری زمانی برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده