نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تبلیغ جدید تلویزیونی از فیلم Assassin's Creed منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) منتشر کرده است.

فاکس تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مورد انتظار Assassin's Creed که براساس مجموعه بازی‌های محبوب یوبی‌سافت ساخته شده است، منتشر کرده است. در این ویدیو از تصاویر دو تریلر گذشته این فیلم استفاده شده است، اما به شکل نسبتا جدیدی ویرایش شده‌اند. زمان این ویدیو که تنها ۳۰ ثانیه است، به بخش‌هایی از داستان فیلم اشاره می‌کند و دارای صحنه‌های متعدد اکشن نیز است. در بخشی از این تریلر، مایکل فاسبندر، بازیگر نقش کالوم لینچ / اگیلار، می‌گوید که مهمانی تازه شروع شده است که ممکن است اشاره‌ای به ساخت دنباله آن داشته باشد. در پایان این ویدیو اعلام می‌شود که فیلم Assassin's Creed با درجه سنی PG-13 به روی پرده خواهد رفت و نه درجه سنی بزرگسال (R). شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی زیبا را تماشا کنید:

|

رتبه بندی سنی این فیلم چندان جای تعجبی ندارد چرا که استفانی سیمارد، معاون رئیس یوبی‌سافت موشن پیکچرز، در یک مصاحبه اعلام کرده بود که این فیلم برای اکران با درجه سنی PG-13 هدف گذاری شده است. چندی پیش، ویدیویی از پشت صحنه فیلم Assassin's Creed منتشر شد و فاسبندر از اهمیت استفاده کم از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و به جای آن استفاده از بدلکاران برای ساخت صحنه‌های اکشن فیلم صحبت کرد. او گفت:

در دورانی که از جلوه‌های ویژه کامپیوتری در ساخت فیلم‌ها بسیار زیاد استفاده می‌شود، ما می‌خواستیم تا جایی که می‌شود از روش‌های قدیمی برای ساخت فیلم استفاده کنیم و تا جایی که ممکن بود فیلمبرداری در مکان‌های واقعی انجام می‌شد.

فیلم Assassin’s Creed به کارگردانی جاستین کورزل، برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر سال جاری (۱ دی) برنامه ریزی شده است. علاوه بر فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده