// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Metal Shooter

Metal Shooter شما را یاد بازی بسیار زیبای Metal Slug می‌اندازد. پس اگر از طرفداران این بازی هستید، با معرفی این بازی همراه ما باشید.

یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌‌های آرکیدی که تقریبا بر روی تمامی پلتفرم‌ها ساخته و ساعت‌ها شما را از دنیای واقعی دور می‌کرد، بازی Metal Slug بود. این بازی با طراحی منحصر به فرد خود و یک گیم پلی ناب در سبک آرکید جزء یکی از بهترین‌های دوران خود بود. با منتشر شدن این بازی، شرکت‌های متعددی تصمیم به ساخت بازی‌هایی با این سبک و سیاق گرفتند.

بازی Metal Shooter که در سبک آرکید ساخته شده، در سال ۲۰۱۶ توسط استدیو تازه کار راکت گیمز برای پلتفرم اندروید منتشر شده است. این بازی با طراحی شبیه به بازی Metal Slug سعی بر این داشته تا از نام این بازی برای جذب مخاطب استفاده کرده و در حقیقت موفق هم بوده است.

Metal Shooter 01

این بازی دارای ۶ شخصیت است که قادر خواهید بود فقط یکی را برای ورود به بازی انتخاب کنید. برای انتخاب ۵ شخصیت دیگر می‌توانید از قابلیت خرید درون برنامه‌ای که برای این بازی گذاشته شده، استفاده کنید. همچنین می‌توانید دو تا از شخصیت‌ها را با بدست آوردن کارت امتیاز در بازی خریداری کنید.

Metal Shooter از دو مکان به نام‌های بارنز و فارست پشتیبانی می‌کند که هر کدام سختی‌های منحصر به خود را دارند. گیم‌پلی بازی دارای تنوع مطلوبی است. شما با شلیک کردن، پریدن، نارنجک انداختن و همین‌طور چاقو زدن می‌توانید بازی را پیش ببرید. دشمنان بازی هم سربازهای کهنه کار هستند و با انواع تجهیزات جنگی از قبیل تانک و هلی‌کوپتر با شما مقابله می‌کنند.

Metal Shooter 02

یکی از نکات جالب درون بازی القاب در نظرگرفته شده برای شخصیت‌ها است. استدیو سازنده بازی برای هر شخص یک لقب و چند خط توضیح راجع به آن درنظر گرفته است که شما را بیشتر با آن آشنا می‌کند. برای مثال توضیحی که برای شخصیت اول بازی گفته شده این است که در حالت عادی سه بار مرده و نامیرا لقبی است که به این شخصیت داده‌اند. Metal Shooter با وجود یک گیم‌پلی جذاب می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر کند و بسیار اعتیاد‌آور است. برای آشنایی بهتر با محیط بازی تریلر زیر را ببینید:

|

بازی Metal Shooter با تمام تلاش استدیو سازنده توانسته از گوگل پلی امتیاز خوب ۴.۳ را بگیرد. بازی Metal Shooter را می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی گوشی اندروید خود دریافت کنید.

دانلود بازی Metal Shooter از پلی‌استور


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده