نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

کارگردان Deadpool بر روی فیلم Sonic کار می‌کند

تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول (Deadpool)، به عنوان تهیه کننده در فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) حضور خواهد داشت.

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تیم میلر از پروژه ساخت فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) جدا شده است. حال گفته می‌شود او در پروژه ساخت فیلم Sonic the Hedgehog حضور دارد که ماه فوریه سال جاری میلادی ساخت آن تایید شده بود. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، میلر به همراه جف فاولر که دوست و همکاری قدیمی هستند، با کمپانی سونی به توافق رسیده‌اند و فاولر کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و میلر به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد.

تاکنون اطلاعاتی از داستان فیلم Sonic the Hedgehog منتشر نشده است، با این حال گفته می‌شود این فیلم اقتباسی ساده از مجموعه بازی Sonic خواهد بود. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند سونی پیکچرز و سگا در زمان تایید این فیلم در توصیف آن گفته‌اند که این فیلم ترکیبی از تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن خواهد بود تا خانواده‌ها را بیشتر برای تماشای آن به خود جذب کند. فیلمنامه این فیلم توسط پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable، نوشته می‌شود.

نیل اچ. موریتز، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین (Fast and Furious)T ایوان قادر مطلق (Evan Almighty) و خیابان جامپ شماره ۲۱ (21Jump Street)، نیز به عنوان تهیه کننده در فیلم Sonic the Hedgehog حضور خواهد داشت. با وجود اینکه پیش از این اعلام شده است که این فیلم در طی سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم Sonic the Hedgehog اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده