// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Blue Dragon به لیست بازی‌های Backward Compatibility اضافه شد

کمپانی مایکروسافت بازی Blue Dragon را از طریق Backward Compatibility بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

مدتی پیش بود که خبر‌هایی مبنی بر اضافه شدن بازی Blue Dragon که در سال ۲۰۰۷ به صورت انحصاری بر روی ایکس‌باکس 360 عرضه شده است، به لیست بازی‌های Backward Compatibility و امکان تجربه آن بر روی ایکس‌باکس وان، منتشر شد. حال لری هرب، مدیر برنامه‌نویسی ایکس‌باکس لایو در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر خبر از انتشار این بازی بر روی پلتفرم نسل هشتم مایکروسافت داد.

وجه تمایز بازی Blue Dragon با دیگر بازی‌های ویژگی Backward Compatibility، الزامی بودن در اختیار داشتن دیسک بازی و عدم وجود امکان دانلود آن از طریق کنسول یا وب‌سایت Xbox.com است. سه ماه پیش، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس در پاسخ به انتشار بازی Blue Dragon بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان گفته بود که «اجازه ندارم صحبت کنم، اما بله منتشر خواهد شد.»

بازی Blue Dragon، محصول استودیو میست‌واکر (Mistwalker) و به نویسندگی هیرونوبو ساکاگوچی در حدود ۹ سال پیش در قالب سه دیسک بر روی کنسول نسل پیشین مایکروسافت عرضه شد. در ماه می، کمپانی مایکروسافت با قرار دادن بازی Deus Ex: Human Revolution Director's Cut در لیست بازی‌های Backward Compatibility، به صورت رسمی پشتیبانی از بازی‌های چند دیسک را آغاز کرد. هم‌اکنون می‌توانید بیش از ۲۵۰ بازی ایکس‌باکس 360 را از طریق Backward Compatibility بر روی پلتفرم ایکس‌باکس وان تجربه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده