نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی Forza Horizon 3 منتشر شد

به نظر می‌رسد زمستان قرار است به زودی به دنیای Forza Horizon 3 بیاید.

مدتی است که می‌دانیم قرار است برای بازی Forza Horizon 3 دو بسته الحاقی عرضه شود که اولین آنها، در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. امروز مایکروسافت، با انتشار عکسی، اطلاعات بیشتری از اولین بسته الحاقی بازی عرضه کرد. در عکس منتشر شده، می‌توانیم یک ماشین را برروی یخ مشاهده کنیم که خبر از این می‌دهد که قرار است برف و یخ به بازی Forza Horizon 3 بیاید. 

بازی هواریزون ۳ در کشور استرالیا اتفاق می‌افتد و با اینکه ممکن است شما فکر کنید آب و هوای برفی در این کشور زیاد وجود ندارد، اما ساکنین این کشور هر از چند گاهی با بارش برف و یخبندان مواجه می‌شوند. هنوز زمان عرضه و نام این بسته الحاقی مشخص نشده است و هنوز نمی‌دانیم علاوه بر اضافه شدن آب و هوای سرد و برفی چه موارد دیگری به بازی اضافه خواهد شد اما می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که ماشین‌های جدیدی نیز با این بسته الحاقی به بازی اضافه شوند. شما می‌توانید با پرداخت ۳۵ دلار، هر دو DLC بازی را خریداری کنید. از طرف دیگر، کسانی که نسخه ۱۰۰ دلاری بازی را تهیه کرده باشند، می‌توانند برروی این ۳۵ دلار، ۱۰ دلار تخفیف دریافت کنند. اما اگر می‌خواهند شامل این تخفیف شوند، باید تا پیش از پایان سال ۲۰۱۶ این دو بسته را خریداری کند.

همچنین شما می‌توانید این بسته‌های الحاقی را به صورت مجزا خریداری کنید با این حال هنوز قیمت تکی این بسته‌ها اعلام نشده است. در دیگر اخبار مربوط به این بازی، مایکروسافت روز گذشته ماشین‌های جدیدی را در قالب بسته Alpinestars برای بازی عرضه کرد. این ماشین‌های جدید با قیمت ۷ دلار یا به صورت رایگان برای کسانی که Car Pass بازی را تهیه کرده‌اند، در دسترس است. 

پیش‌تر نیز Microsoft اعلام کرده بود که بازی Forza Horizon 3 بزرگ‌ترین عرضه را در تاریخ این مجموعه تجربه کرده است با این حال آمار دقیقی از فروش این بازی اعلام نکرد. تنها در ماه سپتامبر، بیش از ۵ میلیون نفر یکی از بازی‌های این مجموعه را برروی ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی تجربه کردند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده