نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

طرفداران Injustice 2 دو شخصیت Sub-Zero و Spawn را به‌عنوان مهمان آن انتخاب کردند

در نظرسنجی‌های اخیر Injustice 2، ساب-زیرو و اسپاون به‌عنوان شخصیت‌های مهمان این بازی انتخاب شده‌اند.

اد بون (Ed Boon)، کارگردان Injustice 2، به‌تازگی در توییتر نظرسنجی‌هایی را برای این بازی برگزار کرده بود. وی از مخاطبان‌اش خواسته بود تا بگویند که از میان گزینه‌های موجود تمایل دارند چه شخصیت‌هایی را در نسخه‌ی دوم Injustice ببینند. اکنون نتایج آن‌ها مشخص شده است.

اولین نظرسنجی درباره‌ی کاراکترهای مورتال کامبت بود که در پایان، ساب-زیرو (Sub-Zero) با اختلافی بالا در جایگاه اول گروه‌اش قرار گرفت. بون در این‌باره نوشت:

نزدیک به ۲۰ هزار نفر از شما اظهارنظر کردند و این‌طور که پیدا است ساب-زیرو گزینه‌ی شما برای [حضور پیدا کردن در] Injustice 2، به‌عنوان شخصیت مهمان از مورتال کامبت، است. متوجه دیدگاه‌تان شدیم…

نظرسنجی Injustice 2 - ساب-زیرو

نظرسنجی دوم به شخصیت‌هایی خارج از دنیای مورتال کامبت مربوط می‌شد که در آن، شخصیت اسپاون (Spawn) بیشترین رای‌ها را به دست آورد. اد بون نتایج را این‌طور اعلام کرد:

حدوداً ۳۰ هزار نفر از شما دیدگاه‌شان را با ما در میان گذاشتند؛ مبنی بر اینکه [اکثریت] می‌خواهند اسپاون را در Injustice 2 ببیند. آیا مطمئن‌اید؟ ;)

نظرسنجی Injustice 2 - اسپاون

خالق مجموعه‌ی مورتال کامبت همچنین خطاب به یکی از کاربران گفت که شخصیت‌های بیشتری از دنیای DC Comics به فضای بازی جدید پا خواهند گذاشت. وی نوشت:

برای‌ام جالب است که چطور برای شخصیت‌های Injustice 2 دو نظرسنجی برگزار کردیم؛ درحالی‌که هیچ‌کدام از آن‌ها با DC ارتباطی ندارند. [اما کاراکترهای] بسیار بیشتری از DC در راه خواهند بود!

بازی مبارزه‌ای Injustice 2 قرار است در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده