نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

بسته Rogue One و محتوای واقعیت مجازی Star Wars Battlefront نیمه آذر منتشر می‌شود

محتوای واقعیت مجازی و بسته‌ی الحاقی Rogue One: Scarif بازی Star Wars Battlefront روز ۱۶ آذرماه منتشر خواهند شد.

کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر Star Wars Battlefront، زمان عرضه‌ی DLC جدید این بازی را اعلام کرد. محتوای دانلودی فوق Rogue One: Scarif نام دارد و همانی است که با حال‌وهوای فیلم فرعی روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) ساخته شده است.

به‌گفته‌ی الکترونیک آرتز، Scarif در ۱۶ آذر (۶ دسامبر) در دسترس دارندگان سیزن پس قرار خواهد گرفت. این درحالی است که اکران فیلم روگ وان از ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) آغاز می‌شود.

بسته‌ی الحاقی Scarif چهار نقشه‌ی جدید را به Battlefront اضافه می‌کند که یکی از آن‌ها سیاره‌ای است که آن را در تریلرهای فیلم جدید دیده‌ایم. با دریافت کردن بسته‌ی فوق، دو تن از قهرمانان فیلم هم، یعنی جین ارسو (Jyn Erso) و اورسون کرنیک (Orson Krennic) به جمع شخصیت‌های بازی می‌پیوندند.

الکترونیک آرتز به زمان انتشار محتوای واقعیت مجازی Rogue One: X-Wing هم اشاره داشت. این محتوا هم از ۱۶ آذر برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و به‌طور رایگان در اختیار دارندگان هدست پلی‌استیشن VR (که البته باید Star Wars Battlefront را هم داشته باشند) قرار خواهد گرفت. محتوای اخیر، همان‌طور که از نام‌اش برمی‌آید، به کاربران امکان می‌دهد تا هدایت یک X-Wing را بر عهده بگیرند.

یادآوری می‌کنیم که به مناسبت اولین سالگرد انتشار Star Wars Battlefront، ناشر بازی امکان تجربه کردن سه بسته‌ی الحاقی اول را به‌رایگان برای بازیکنان فراهم کرده است. دارندگان Star Wars Battlefront می‌توانند تا ۳۰ آبان (۲۰ نوامبر) این سه محتوای دانلودی را بدون خریداری آن‌ها امتحان کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده