// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

سرورهای بخش چندنفره بازی Batman: Arkham Origins بزودی از دسترس خارج خواهد شد

بزودی سرورهای بخش چندنفره بازی Batman: Arkham Origins برای همیشه خاموش خواهد شد.

اخیرا برادران وارنر، ناشر بازی Batman: Arkham Origins، اعلام کرده که در ماه آینده سرورهای بخش چند نفره این بازی برای همیشه خاموش خواهد شد. بازی Batman: Arkham Origins یک اسپین آف بود از سوی استودیو برادران وارنر که در کنار سه‌گانه بتمن استودیو راک‌استیدی داستان این شخصیت دوست داشتنی را روایت می‌کرد. در بخش چند نفره آرکام اوریجینز، بازیکنان می‌توانند در نقش گروهی از خلافکاران شهر گاتهام از جمله بین و جوکر به‌مبارزه کردن با یکدیگر بپردازند. همچنین در قالب این خلافکاران می‌توانید با بتمن و رابین نیز به‌مبارزه کردن بپردازید و آن‌ها را از پای در آورید. با شروع کردن هر مبارزه سه دور برای شما در نظر گرفته می‌شد. حال تیمی برنده می‌شد که بتواند دو دور از این سه دور را برنده شود.

حال پس از گذشت سه سال سازنده بازی تصمیم گرفته تا سرورهای بخش چندنفره را برای همیشه غیر فعال کند. برادران وارنر در همین راستا طی یک بیانیه اعلام کرد:

از تاریخ ۱۴ آذر ماه (چهارم دسامبر میلادی) سرورهای بخش آنلاین بازی Batman: Arkham Origins برای همیشه غیرفعال خواهند شد. ما از تمام کسانی که در این سه سال ما را پشتیبانی کردند و درکنارمان بودند، تشکر می‌کنیم. همچنین می‌توانید همچنان از بازی کردن بخش تک نفره بازی در حالت آفلاین لذت ببرید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده