// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

اولین ویدیوی کوتاه تبلیغاتی از بسته الحاقی بعدی Halo 5 منتشر شد

حساب توئیتر رسمی مجموعه Halo اولین تبلیغ ویدیویی کوتاه محتوای بعدی بازی Halo 5: Guardians را منتشر کرد.

Halo 5 بیش از یک سال گذشته در ماه اکتبر ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس وان عرضه شد و در حالی که احتمالا ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries) با نگاهی به آینده به فکر ساخت Halo 6 است، با این حال، این استودیو هنوز هم با انتشار محتوای افزودنی مانند نقشه‌های جدید، پشتیبانی از Halo 5 را ادامه می‌دهد. اکنون ۳۴۳ از طریق حساب توئیتری Halo ویدیویی کوتاه را از بسته‌الحاقی بعدی Halo 5 منتشر کرده است:

|
برای نگاهی گذرا به محتوای بعدی Halo 5: Guardians با ما باشید.

Halo 5 تاکنون ۹ بسته‌الحاقی را دریافت کرده است که جدیدترین آن در ماه سپتامبر و با نام Anvil's Legacy منتشر شده بود. سایر بسته‌های الحاقی این بازی شوتر شامل The Battle of Shadow and Light ،Cartographer's Gift ،Infinity's Armor ،Hammer Storm ،Ghosts of Meridian ،Memories of Reach ،Hog Wild و Warzone Firefight می‌شوند.

343 ایندیستریز در هفته‌های گذشته اشاره‌ای کوتاه به محتوای بروز رسانی رایگان Halo 5 کرده بود. تمام آنچه که می‌دانیم، این است که این بروزرسانی نقشه‌های بیش‌تری را به حالت Warzone Firefight اضافه خواهد کرد، علاوه بر این، محتوای جدید برای ابزار Forge، بهبود تجربه حالت بیننده (spectator) و در پایان ورود راحت‌تر به بازی‌های شخصی‌سازی شده در ایکس‌باکس وان و ویندوز 10، در برنامه ۳۴۳ اینداستریز جهت اعمال در Halo 5  قرار دارند.

بزرگداشت ۱۵ سالگی مجموعه Halo در هفته جاری به مناسبت انتشار Halo: Combat Evolved در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ (۲۴ آبان ۱۳۸۰)‌ انجام شد. مایکروسافت نیز به مناسبت ۱۵ سالگی مجموعه Halo و کنسول ایکس‌باکس، بسته‌الحاقی جدیدی را برای Halo 5 و Forza Horizon 3 منتشر کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده