نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

تعداد کاربران بازی رایگان Paladins از مرز ۴ میلیون نفر عبور کرد

بازی شوتر رایگان Paladins اکنون بیش از چهار میلیون نفر کاربر دارد.

Paladins، بازی جدید استودیو های‌-رز در سبک شوتر آنلاین است که خیلی‌ها آن را به دلیل شباهت‌های زیاد بین دو بازی نسخه‌ای رایگان از بازی Overwatch می‌دانند. حال سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران این اثر روی پی‌سی از مرز چهار میلیون نفر عبور کرده است و علاوه بر آن، بازی خود را یکی از «محبوب‌ترین بازی‌ها در استیم» معرفی کرده‌اند. البته این ادعای سازندگان خیلی هم بی‌دلیل نیست، چرا که اخیرا اطلاعاتی توسط استیم منتشر شد که بر اساس آن، Paladins در حال حاضر هفتمین بازی محبوب در این پلتفرم است و اخیرا هم توانسته به رکورد ۴۲ هزار کاربر در روز برسد.

تاد هریس، مدیر اجرایی ارشد Hi-Rez، در این مورد گفت:

واقعا استقبال کاربران از این بازی عالی بوده است. از همان روز‌هایی که نسخه بتای عمومی بازی را عرضه کردیم، افراد زیادی برای تجربه آن اشتیاق نشان دادند و این محبوبیت روز به روز بیش‌تر هم می‌شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنم که ما از بازخورد‌های کاربران استفاده کرده و سعی می‌کنیم بازی را بهبود ببخشیم.

بازی Paladins یک اثر شوتر تیمی است که در آن شاهد حضور قهرمان‌هایی با خصوصیات و ویژگی‌های مختلف هستیم. با اینکه افراد زیادی این بازی را با ساخته بلیزارد یعنی Overwatch مقایسه می‌کنند، استودیو های‌-رز اعلام کرده که بازی آن‌ها بیش‌تر الهام گرفته از Team Fortress 2 و یک بازی قدیمی استودیو خودشان با نام Global Agenda است و البته در برخی موارد از اورواچ نیز الهام گرفته است.

Paladins در حال حاضر برای پی‌سی به صورت دسترسی پیش از موعد (Early Access) در دسترس قرار گرفته است و در آینده برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده