نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تایید عرضه نسخه فیزیکی Firewatch به تعداد محدود

کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند نسخه فیزیکی بازی Firewatch را به زودی تهیه کنند.

استودیو کمپو سانتو، سازنده بازی مستقل و تحسین شده Firewatch، با انتشار توییتی در حساب رسمی خود در توییتر، اعلام کرد که با همکاری استودیو Limited Run Games، به زودی آنها یک نسخه فیزیکی از بازی فایرواچ را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند کرد. در متن این توییت چنین آمده:

ما با همکاری با استودیو Limited Run Games در حال کار برروی عرضه بازی Firewatch به صورت فیزیکی و محدود در سال جاری هستیم. 

Firewatch

هنوز هیچ تاریخ عرضه دقیقی برای بازی اعلام نشده است و همچنین نسخه فیزیکی بازی برای پیش‌خرید نیز قرار نگرفته است با این حال نکته خوب این است که نسخه فیزیکی بازی در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

بازی فایرواچ، در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به صورت دیجیتالی در دسترس است. ما نیز در زومجی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن امتیاز بسیار خوب ۸ را اختصاص دادیم. رضا حاج‌محمدی در نقد خود از بازی گفت:

«جنگلبان» اگرچه بی‌نقص نیست و در زمینه‌ی روایت یک داستان رازآلود شکست می‌خورد، اما شخصیت‌پردازی و صداپیشگی پروتاگونیست‌هایش در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی کم‌نظیر است، برداشتِ متفاوت سازندگانش از مکانیک «انتخاب» بازی‌کننده را در موقعیت‌های تامل‌برانگیزی قرار می‌دهد و طراحی دنیایش شما را در خود غرق می‌کند. استودیوی کمپو سانتو با شروع قدرتمندی وارد میدان شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده