نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

Football Manager Mobile 2017 برای دستگاه های موبایل عرضه شد

حالا می‌توانید تیم مورد علاقه خود را برروی موبایلتان مربی‌گری کنید.

اگر از طرفداران فوتبال باشید، بدون شک همیشه آرزو دارید که تیم محبوب خود را مربی‌گری کنید. حال شما می‌توانید این کار را برروی موبایل خود انجام دهید. Football Manager Mobile 2017، ساخته جدید اسپورتس اینتراکتیو، با قیمت ۸.۹۹ دلار عرضه شد. در نسخه جدید این بازی، شما می‌توانید تیم تیم مورد علاقه خود را از میان لیگ ۱۵ کشور انتخاب کنید. لهستان و ترکیه، دو کشور جدیدی هستند که به نسخه سال ۲۰۱۷ بازی اضافه شده‌اند.

شما در این بازی می‌توانید ترکیب تیم خود را مشخص کنید، بازیکن خرید و فروش کنید و به طور کامل یک تیم فوتبال را مدیریت کنید. در هنگام مسابقات نیز شما می‌توانید صحنه‌های مهم بازی را به صورت دو بعدی تماشا کنید. 

نسخه سال ۲۰۱۷ بازی، بهبودهای مهمی داشته است. جستجو برای استعدادهای جوان خیلی بهتره شده است و شما اکنون اطلاعات بیشتری درباره بازیکنانی که دنبالشان هستید، به دست می‌آورید. همچنین در بخش نقل و انتقالات نیز شما گزینه‌های بیشتری در دسترس دارید و می‌توانید یک بازیکن را قرض بگیرید و سپس در پایان فصل، وی را به طور کامل به باشگاه خود منتقل کنید. شما همچنین می‌توانید در نسخه جدید بازی، با بازیکنان خود تعامل بیشتری داشته باشید و به طور مثال می‌توانید بازیکنی را که یک کار قرمز بی‌مورد گرفته، جریمه کنید. رابط کاربری بازی نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده