// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

احتمال وجود خرید‌های درون برنامه‌ای در COD: Modern Warfare Remastered

احتمال دارد شاهد خرید‌های درون برنامه‌ای و اسلحه‌های جدید در COD: Modern Warfare Remastered باشیم.

طبق جست و جوی یکی از کاربران ردیت در فایل‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered، وی متوجه یک سری اسلحه‌های مختلف از سایر نسخه‌های کالاف دیوتی نظیر Galil از نسخه بلک اپس و Striker از مدرن وارفر ۲ شده است. هنوز اخبار بیشتری حول این کشفیات منتشر نشده و تیم سازنده و اکتیویژن، ناشر این بازی، این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

با این حال باید منتظر ماند تا ببینیم اخبار تکمیلی حول این موضوع چیست. شاید همانند نسخه بلک اپس ۳ شاهد سیستم Loot باشیم یا اینکه از طریق کار‌ت‌ها و پرداخت‌های درون بازی بتوانیم یک سری محتویات نظیر اسحه‌ها را دریافت کنیم. شاید تیم سازنده تمامی این محتویات را از طریق یک سری بروزرسانی برای بازی عرضه کند.

از دیگر اخبار مجموعه کالاف دیویتی می‌توان به صدرت نشینی Infinite Warfare در جدول فروش هفتگی اشاره کرد. این بازی برای دومین هفته است که در صدر جدول فروش انگلستان قرار دارد. همچنین در زومجی می‌توانید نقد بازی Call of Duty: Infinite Warfare را تماشا کنید. بازی که طبق نقد آرش عیاری بخش داستانی جذاب و البته یک بخش چند نفره دارد که هیچ‌نوآوری و لذتی در آن دیده نمی‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده