نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ عرضه نسخه لینوکس Total War: Warhammer مشخص شد

کمپانی فرال‌اینتراکتیو تاریخ عرضه نسخه لینوکس بازی Total War: Warhammer را اعلام کرد.

بازی Total War: Warhammer یکی از بهترین‌های سبک استراتژیک بود که هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شده است و قرار است برای لینوکس و مک نیز منتشر شود. حال کمپانی فرال اینتراکتیو، ناشر نسخه لینوکس بازی، اعلام کرده که این اثر در تاریخ ۲ آذر (۲۲ نوامبر) برای لینوکس عرضه خواهد شد. Total War: Warhammer توسط کریتیو اسمبلی ساخته شده و ناشر نسخه ویندوزی آن سگا بود.

این بازی همچنین قرار است در آینده برای سیستم عامل مک نیز عرضه شود که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. Total War: Warhammer یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک اخیر بود که در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد. محمد جواد طهماسبی در نقد خود از این بازی نوشت:

کریتیو اسمبلی با ساخت Total War: Warhammer ثابت کرد که انعطاف همیشه نتیجه‌ی مثبتی خواهد داشت، حتی برای استودیویی که رسالتش ساخت بازی‌های تاریخی است. آنان ثابت کردند ادغام دو مجموعه‌ی عظیم توتال‌وار و وارهمر نه تنها اشتباه نبوده، بلکه نقطه‌ی عطفی برای آغاز سری جدیدی از بازی‌های استراتژی است که در نهایت به سه‌گانه‌ای با همین نام منتج خواهد شد. سه‌گانه‌ای که قرار است به بزرگترین تجربه‌ی توتال‌واری و چه بسا بزرگترین تجربه‌ی استراتژی تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل شود.

شما همچنین می‌توانید مقالات آموزشی Total War: Warhammer را در صفحه مخصوص این بازی در زومجی بخوانید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده