// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

عرضه بسته‌ الحاقی برای Forza Horizon 3 و Halo 5 بمناسبت ۱۵ سالگی ایکس باکس

بمناسبت ۱۵ سالگی ایکس‌باکس، بسته الحاقی مخصوصی برای دو بازی Halo 5: Guardians و Forza Horizon 3 در نظر گرفته شده است.

در راستای ۱۵ سالگی ایکس‌باکس، مایکروسات اقدام به عرضه بسته الحاقی برای دو بازی Halo 5: Guardians و Forza Horizon 3 کرده است. ۱۵ سال پیش در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۰۱ کنسول ایکس‌باکس متولد شد و مایکروسافت را رسما وارد کورس رقابت کرد.

از تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۵ نوامبر میلادی) الی ۲ آذر ماه (۲۲ نوامبر میلادی) تمامی بازیکنان بازی هیلو ۵ که وارد حساب کاربری خود شده و به بازی کردن بپردازند، از محتویاتی نظیر Mark IV armor و helmet، چهار SPNKRs و چهار CE Magnums و در آخر از اسلحه Beam Rifles بازی هیلو ۲ برخوردار خواهند شد. همچنین بازیکنان با بازی کردن مسابقات Anniversary Throwback از ۶ نقشه بازی Halo: Combat Evolved برخوردار خواهند شد.

در کنار این محتویات، مایکروسافت یک پک استیکر مخصوص هیلو را برای کاربران iOS منتشر کرده است. این پک شامل Grunt Birthday Party می‌شود. همچنین تخفیف‌های Halo Gear Store نیز شروع شده و شما تمامی کالاها و ابزارهای مرتبط با دنیای هیلو را می‌توانید با ۱۵ درصد تخفیف خریداری کنید. این حراج تا تاریخ ۱۰ آذر ماه (۳۰ نوامبر میلادی) برقرار خواهد بود.

برای بازی فورزا هورایزن ۳ نیز یک اتومبیل Ford F-150 Raptor محصول ۲۰۱۷ با ظاهر و شخصی‌سازی خاص به‌مناسبت ۱۵ سالگی ایکس‌باکس در نظر گرفته شده است. همچنین کاربران VIP بازی نیز از پکیج‌های منحصر به‌فردی تشکیل شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده