// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

شخصی بازی Dishonored 2 را در ۳۲ دقیقه تمام کرده است

 یکی از بازیکنان Dishonored 2‌ با انتشار یک ویدیو از اتمام بازی در ۳۲ دقیقه خبر داده است.

بازی Dishonored 2، ساخته استودیو آرکین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به شکل دلخواه چه به صورت مخفیانه یا با از بین بردن تمامی دشمنان، به تجربه بازی بپردازند. برای اسپیدران یا تمام کردن سریع بازی اما ظاهرا امکان تمام کردن این بازی در مدت زمانی در حدود ۳۰ دقیقه ممکن است.

به گزارش پی‌سی گیمز، اکنون Voetiem،‌ یکی از کاربران یوتیوب نام‌آشنا در تمام کردن سریع بازی‌ها، توانسته تا بازی Dishonored 2‌ را در زمان ۳۸ دقیقه‌ای به اتمام برساند، با حذف زمان صرف شده جهت لودینگ در حقیقت Voetiem تنها در ۳۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه بازی Dishonored 2 را تمام کرده است. به گزارش وبسایت اسپیدران این زمان همچنین رکورد جهانی محسوب می‌شود. پیش از این یکی دیگر از بازیکنان موفق شده بود تا بازی را در ۳۵ دقیقه و ۵۹ ثانیه به پایان برساند. Voetiem در گذشته نیز بازی Dishonored را در ۳۵ دقیقه و ۴۸ ثانیه تمام کرده بود.

شما می‌توانید ویدیوی انجام بازی را از یوتیوب تماشا و دانلود کنید،‌ با ذکر این نکته که مسلما ویدیوی زیر حاوی اسپویل خواهد بود.

اگر علاقمند به کشف بهترین استراتژی‌ها برای تمام کردن هرچه سریعتر بازی‌های ویدیوی هستید، تماشای ویدیوی  Voetiem خالی از لطف نیست. به دنبال انتشار بازی Dishonored 2 اکنون این بازی توسط برخی از معتبرترین وب‌سایت‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که می‌توانید خلاصه‌ای از دیدگاه‌های این منتقدین را در زومجی مطالعه کنید.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده