// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازی Dragon Ball Fusion در ماه نوامبر در آمریکا منتشر خواهد شد

بازی Dragon Ball: Fusion زودتر از موعد اعلام شده در آمریکا عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیو باندای نامکو، سازنده و ناشر بازی Dragon Ball: Fusion، اعلام کرده که این بازی در تاریخ ۲ آذر ماه (۲۲ نوامبر میلادی) در آمریکا بر روی نینتندو 3DS عرضه خواهد شد. این خبر در حالی است که Dragon Ball: Fusion قرار بود در تاریخ ۲۳ آذر ماه در آمریکا عرضه شود. همچنین اطلاعاتی در مورد زودتر عرضه شدن نسخه اروپایی این بازی منتشر نشده و بنظر می‌رسد در فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی باید منتظر عرضه شدن Dragon Ball: Fusion در اروپا باشیم.

دراگون بال: فیوژن جدیدترین بازی از مجموعه دراگون بال است که برای کنسول نینتندو 3DS در نظر گرفته شده است. در این بازی نقش آفرینی می‌توانید تجربه‌ای جدید در دنیای دراگون بال کسب کرده و به مبارزه کردن، شخصی سازی و جمع کردن آیتم‌های مختلف پرداخته تا دراگون بال را به سطح بعدی خود برسانید. همچنین این نسخه میزبان شخصیت‌های جدید دنیای دراگون بال خواهد بود.

علاوه‌بر موارد ذکر شده در بازی می‌توانید به‌ساخت آواتارهای موردعلاقه خود پرداخته و از طریق دراگون‌های خود به بالای جزیره بازی پرواز کرده تا ماموریت‌ها و محیط‌های جدیدی را پیدا کنید. نکته جالب دیگر این بازی این است که می‌توانید با ادغام کردن مبارزان بازی، شخصیت‌های جدید در دنیای دراگون بال خلق کنید. از دیگر ویژگی‌های دراگون بال فیوژن می‌توان به قابلیت Photo Fusion نیز اشاره کرد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با دوستان خود عکس گرفته و آن‌ها را با شخصیت‌های بازی ادغام کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده