// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

هیدئو کوجیما در رویداد RTX Sydney 2017 حضور خواهد داشت

هیدئو کوجیما مرد افسانه‌ای صنعت بازی‌های ویدیویی در رویداد RTX Sydney 2017 حضور خواهد داشت.

روستر تیث، کمپانی سرگرمی هانابی و Supanova Pop Culture Industries در جریان یک خبر اعلام کرده‌اند که هیدئو کوجیما، بازیساز حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی و خالق سری Metal Gear Solid، در رویداد RTX Sydney به‌عنوان یک مهمان حضور خواهد داشت.

RTX Syndey رویدادی است که هر ساله به‌مناسب جشن گرفتن فرهنگ بازیسازی و اینترنت برگزار می‌شود. رویداد پیش‌روی در تاریخ ۲۳ بهمن ماه (چهارم فوریه ۲۰۱۷ میلادی) الی ۲۴ بهمن ماه (پنجم فوریه ۲۰۱۷ میلادی) در پارک تکنولوژی استرالیا که در دارلینگ هاربور قرار دارد، برگزار شده و میزبان ۲۰.۰۰۰ بازدید کننده خواهد بود. کامرون رونی، مدیر این رویداد، در این باره گفته است:

ما بسیار هیجان زده هستیم که هیدئو کوجیما در رویداد RTX Sydney 2017 حضور خواهد داشت. شما هیچ‌وقت نمی‌توانید بدون اینکه حتی اسم هیدئو کوجیما را شنیده باشید، نامی از فرهنگ بازیسازی به‌زبان آورید. قطعا این اتفاق برای هواداران نیز بسیار خوشحال کننده است زیرا با حضور پیدا کردن در این رویداد می‌توانند سوالات خود را از وی بپرسند. 

از دیگر اخبار حول هیدئو کوجیما می‌توان به تحسین ایده‌های بکار گرفته شده در سریال Westworld توسط کوجیما اشاره کرد.  جدید‌ترین پروژه این بازیساز با‌سابقه که پیش از این اعلام کرده بود «هیچ‌گاه دست از بازی ساختن نخواهد برداشت»، Death Stranding نام دارد که تریلر آن در نمایشگاه E3 امسال به نمایش در‌آمد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده