// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ عرضه بازی Birthdays the Beginning در غرب مشخص شد

NIS America تاریخ عرضه بازی Birthdays The Beginning را در اروپا و آمریکا مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، کمپانی NIS America، ناشر بازی Birthdays The Beginning، تاریخ عرضه این بازی را در اروپا و آمریکا مشخص کرده است. این بازی در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هفت مارس میلادی) در آمریکا و ۱۸ اسفند ماه (هشت مارس میلادی) در اروپا بر روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این خبر در حالی است که بازی Birthdays The Beginning در تاریخ ۲۹ دی ماه (۱۹ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) در ژاپن عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده این بازی از زیرنویس زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی برخوردار است.

Birthdays ساخته ذهن خلاق یاسوهیرو وادا، خالق نامدار اولین نسخه Harvest Moon است. بازیکنان در Birthdays the Beginning قادر هستند تا با استفاده از عناصر مختلف، محیط‌های مختلفی را بر اساس علاقه خود شامل موجودات و گیاهان بسیاری ایجاد کنند. فرآیند تولد و تکامل موجود از دایناسور‌ها آغاز و تا آمدن انسان‌ها ادامه پیدا می‌کند. مهم‌ترین عناصر در این بازی خلاقیت و قدرت تخیل بالاست. از این‌رو با دارا بودن این دو المان مهم، می‌توانید دنیای خود در Birthdays The Beginning را بسازید. به‌عبارتی دنیای خود را مطابق با سلیقه و شخصیت خود خلق کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده